Lublin 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 198 str, oprawa twarda
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
Spis treści
ROZDZIAŁ I. POJAWIENIE SIĘ PACJENTA W GABINECIE1. Proces zakupu usługi
2. Rozmowa telefoniczna
3. Pacjent zgłasza się do gabinetu - postawa personelu
4. Budowanie pozytywnego nastroju
5. Istota komunikacji
6. Zapachy i dźwięki jako komunikaty
7. Komunikacja niewerbalna
8. Podsumowanie
ROZDZIAŁ II. NAWIĄZYWANIE RELACJI STOMATOLOG - PACJENT
1. Stomatolog zorientowany na pacjenta
2. Pacjent powiedział nie
3. Pacjent powiedział tak
4. Warunki skutecznej komunikacji
5. Istota marketingu partnerskiego
6. Podsumowanie
ROZDZIAŁ III. UTRZYMANIE PACJENTÓW
1. Pacjent sędzią jakości świadczonych usług
2. Satysfakcja pacjenta
3. Korzyści z utrzymania pacjenta
4. Pacjenci, którzy odchodzą
5. Podsumowanie
ROZDZIAŁ IV. DZIECKO W GABINECIE DENTYSTY
1. Edukowanie rodziców
2. Pierwsza wizyta malucha w gabinecie
3. Strach w gabinecie
4. Zachowania pacjentów w wieku przedszkolnym
5. Zachowania dzieci w wieku szkolnym
6. Zasady pracy z dziećmi
7. Komunikacja z rodzicem
8. Podsumowanie
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Książka
-
ISBN:
978-83-7563-164-7
-
Autor:
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka