Psychologia komunikacji w gabinecie stomatologicznym Jak lekarz dentysta może kształtować świadomość pacjenta Od Wykonawcy do Doradcy + płyta DVD
Łódź 2008, wydanie 1, format 145 x 200, objętość 128 str., oprawa miękka
Autor jest założycielem firmy szkoleniowej Omd, specjalizującej się w skierowanych do środowiska stomatologicznego projektach (wykładach, kursach, publikacjach) prezentujących zaawansowaną wiedzę z zakresu psychologii komunikacji. Program podpowiada, w jaki sposób lekarz dentysta może kształtować świadomość pacjenta i wychodzić naprzeciw jego oczekiwaniom, daleko wykraczającym poza przeprowadzenie skutecznego leczenia. Książka podzielona została na następujące rozdziały podejmujące ważkie, choć nie zawsze doceniane zagadnienia mające wpływ na funkcjonowanie gabinetu::
- Specyfika komunikacji w gabinecie stomatologicznym
- Postawy lekarza w stosunku do pacjenta (Wykonawca – Prezenter – Kapitan – Doradca)
- Umiejętności Doradcy
- Sukces praktyki to gra zespołowa
Na płycie DVD znajdą Państwo obszerny wykład dotyczący zagadnień z zakresu psychologii komunikacji.
Książka
-
ISBN:
978-83-924564-8-3
-
Autor:
Mariusz Oboda