-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2006, wydanie 3, format 165 x 235, objętość 124 str., oprawa miękka
Prezentowana książka zawiera zbiór artykułów dotyczących problemów zaburzeń rozwoju, zagrożeń i niepełnosprawności. Publikacja prezentuje niektóre metody usprawnienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD), takie jak: metodę Kabata, Bobathów, Petö, Vojty, Domana, Weroniki Sherborne, Bon Depart, hipoterapię, muzykoterapię oraz podejmuje problematykę osób z wadą słuchu. W książce opisane zostało także zagadnienie społecznego problemu, jakim jest zjawisko spożycia alkoholu przez młodzież.
Autorzy artykułów swoje założenia i pomysły wywodzą z podstaw teoretycznych. Można to uznać za walor pracy dający szansę szerszego spojrzenia na problem niepełnosprawności.
Adresatami publikacji mogą być psychologowie, pedagodzy, logopedzi, terapeuci pracujący z dziećmi, rodzice oraz kadra naukowa i studenci kierunków pedagogicznych.
Spis treści
WstępA. Czapiga
Zastosowanie pojęcia strefy najbliższego rozwoju L. S. Wygotskiego w diagnozie dzieci niepełnosprawnych umysłowo
S. Mihilewicz
Problemy w rozwoju psychoruchowym dziecka z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego (MPD)
S. Mihilewicz
Diagnoza oraz rehabilitacja dziecka z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego (MPD) z głębokim uszkodzeniem słuchu
S. Mihilewicz
Rysunek dziecka z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego (MPD)
S. Mihilewicz
Działalność edukacyjna i terapeutyczna u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD)
A. Korzon
Rozwiązywanie problemów przez dzieci niesłyszące a treści programu nauczania klas początkowych
A. Korzon
Zaburzenia w rozwoju dziecka niesłyszącego warunkowane etiologią głuchoty
G. Gunia
Zasady pracy logopedycznej z dziećmi niesłyszącymi
G. Gunia
Metody terapii logopedycznej dzieci głuchych i słabo słyszących
A. Czapiga
Struktura relacji w rodzinie a funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych umysłowo wychowywanych
przez samotne matki. Wstępne doniesienie z badań
P. Kwiatkowski
Skala postaw młodzieży wobec alkoholizowania się (nowe narzędzie badawcze)
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-670-8
-
Redaktor:
Stanisława Mihilewicz