Niniejsza monografia (…) stanowi prezentację refleksji nad wybranymi obszarami edukacji dziecka. Pierwsza jej część dotyczy podmiotów edukacji oraz różnych obszarów edukacyjnych: edukacji polonistycznej, matematycznej, estetycznej, etycznej, a także zagadnień związanych z diagnozą gotowości szkolnej. Czytelnik tej części książki będzie skonfrontowany również z pytaniem o jakość edukacji, tak jak ją postrzega opinia publiczna.
Druga część pracy jest poświęcona problematyce wychowania i kształcenia dzieci z różnymi dysfunkcjami: autyzm, problemy logopedyczne, upośledzenie umysłowe. Wiele dysfunkcji może być – dzięki wczesnej diagnozie – jeśli nie zniwelowanych, to przynajmniej złagodzonych poprzez właściwe oddziaływania edukacyjne, dlatego upowszechnianie wiedzy na ten temat może przysłużyć się nauczycielom, rodzicom, a w konsekwencji dzieciom przeżywającym trudności.
Ze Wstępu
Druga część pracy jest poświęcona problematyce wychowania i kształcenia dzieci z różnymi dysfunkcjami: autyzm, problemy logopedyczne, upośledzenie umysłowe. Wiele dysfunkcji może być – dzięki wczesnej diagnozie – jeśli nie zniwelowanych, to przynajmniej złagodzonych poprzez właściwe oddziaływania edukacyjne, dlatego upowszechnianie wiedzy na ten temat może przysłużyć się nauczycielom, rodzicom, a w konsekwencji dzieciom przeżywającym trudności.
Ze Wstępu
Książka
-
ISBN:
978-83-277-0120-6
-
Redaktor:
Chrost Marzena, Królikowska Anna
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2014
-
Format:
15.5x23.0cm
-
Liczba stron:
336
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Dziecko w świecie szkoły
27,62
PLN
Jak pomyślę tak zrobię
19,90
PLN
Dziecko w świecie marzeń
27,62
PLN
Rytmika dla dzieci
32,20
PLN