-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Uniwersytet Rzeszowski
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Rzeszów 2005, wydanie 1, format 165 x 240, objętość 188 str., oprawa miękka
Książka przedstawia kolejno: rozważania nad współczesnymi tendencjami w edukacji wczesnoszkolnej, ideę integracji oraz jej uwarunkowania psychologiczne i pedagogiczne. Ukazuje także istotę edukacji dziecka w wybranych koncepcjach pedagogicznych, kolejne stopnie realizacji kształcenia zintegrowanego oraz rolę nauczyciela w tym procesie i sposoby planowania działalności edukacyjnej. Składa się ze wstępu i dwu działów tematycznych: Teoretyczne podstawy edukacji zintegrowanej (Edukacja w okresie przemian społeczno-gospodarczych, W poszukiwaniu istoty integracji, Wybrane aspekty zintegrowanego kształcenia); Praktyka edukacji zintegrowanej (Planowanie pracy edukacyjnej, Scenariusze zajęć w klasach I–III, Zalety i wady zintegrowanej edukacji). Opatrzona jest bogatą bibliografią. Praca przeznaczona jest głównie dla studentów pedagogiki wczesnoszkolnej oraz nauczycieli nauczania początkowego. Może być również przydatna dla osób zainteresowanych wspomaganiem i organizowaniem rozwoju dzieci i młodzieży.
Spis treści
WstępCZĘŚĆ I
TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI ZINTEGROWANEJ
Rozdział 1
Edukacja w okresie przemian społeczno-gospodarczych
1. Tendencje w edukacji u progu nowego tysiąclecia
1.2. Idea integracji w reformującej się szkole
1-3. Uwarunkowania psychologiczne i pedagogiczne integrowania edukacji
Rozdział 2
W poszukiwaniu istoty integracji
2.1. Pojęcie integracji w literaturze pedagogicznej
2. Prekursorzy integracji w edukacji wczesnoszkolnej
2.3. Edukacja dziecka w wybranych koncepcjach pedagogicznych
Rozdział 3
Wybrane aspekty zintegrowanego kształcenia
3.1. Przestrzeń realizacji zintegrowanego kształcenia
3.2. Współuczestniczenie podmiotów w procesie kształcenia uczniów w młodym" wieku szkolnym
3.3. Nauczyciel-refleksyjny praktyk
3.4. Samokształcenie nauczyciela działalnością podmiotową
3.5. Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
3.6. Kontrola, ocena, samoocena w zintegrowanym kształceniu dzieci
Część II PRAKTYKA EDUKACJI ZINTEGROWANEJ
Rozdział 1
Planowanie pracy edukacyjnej
1.1. Programy kształcenia zintegrowanego
1.2. Rozkłady materiału
Rozdział 2
Scenariusze zajęć w klasach I-III
Zalety i wady zintegrowanej edukacji
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
83-7338-260-7
-
Autor:
Eugenia I. Laska, Teresa Piątek