Warszawa 2013, wydanie 2, format 145 x 205, objętość 152 str., oprawa miękka
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:
• odmawiać
• wyrażać własne poglądy i bronić ich
• nie bać się krytyki i reagować na nią
• bronić się przed agresją
• konstruktywnie wyrażać złość
• wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania
• chwalić innych
• prezentować siebie
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
Spis treści
Od AutorówWprowadzenie
Dialog konstruktywny
Budowanie postawy asertywnej
Zachowanie asertywne
Jak się uczyć zachowań asertywnych ?
Asertywne opowiadanie
Książka
-
ISBN:
978-83-208-2082-9
-
Autor:
Maria Król-Fijewska,Piotr Fijewski