-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2008, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 200 str., oprawa miękka
Problem dyskalkulii doczekał się wielu opracowań teoretycznych i badawczych w literaturze światowej, natomiast w Polsce wzbudził zainteresowanie dopiero w latach dziewięćdziesiątych i nie doczekał się jeszcze zwartych wydawnictw. Monografia jest pracą zbiorową. Prezentuje główne trendy w literaturze psychologicznej dotyczące dyskalkulii rozwojowej oraz wyniki badań nad tym zjawiskiem przeprowadzonych w polskich szkołach.
Książka jest skierowana zarówno do nauczycieli matematyki, jak również do wykładowców i studentów pedagogiki i psychologii oraz pedagogów szkolnych i psychologów z poradni pedagogiczno-psychologicznych. Powinna zainteresować również rodziców, których dzieci mają bardzo duże trudności w uczeniu się matematyki, spowodowane nie lenistwem, a specyficznymi zaburzeniami zdolności arytmetycznych, określanymi mianem dyskalkulii rozwojowej.
Spis treści
Słowo wstępneCzęść I
Społeczna perspektywa trudności arytmetycznych
Rozdział 1.
Modele diagnozy zaburzeń arytmetycznych (Urszula Oszwa)
Rozdział 2.
Trudności w uczeniu się matematyki u dzieci w ocenie nauczycieli (Beata Zarucka)
Część II
Charakterystyka objawowa trudności arytmetycznych
Rozdział 3.
Posługiwanie się liczbami przez dzieci z trudnościami w matematyce
(Agnieszka Gołkiewicz-Kawa, Urszula Oszwa)
Rozdział 4.
Rozwiązywanie zadań tekstowych przez dzieci z dyskalkulią (Monika Kurant)
Rozdział 5.
Przejawy trudności w uczeniu się matematyki u dzieci z dysleksją
(Katarzyna Miazga, Urszula Oszwa)
Część III
Funkcjonowanie psychospołeczne osób z trudnościami arytmetycznymi
Rozdział 6.
Poziom lęku młodzieży z trudnościami w uczeniu się matematyki
(Urszula Oszwa, Anna Borula-Gawlik)
Rozdział 7.
Obraz kliniczny dyskalkulii rozwojowej. Studium przypadku (Bożena Kołcun)
Refleksje końcowe (Urszula Oszwa)
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-834-4
-
Autor:
Urszula Oszwa