-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Agresja elektroniczna i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży
Kraków 2012, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 318 str., oprawa miękka
Książka stanowi pogłębioną naukową monografię problemu agresji realizowanej przez młodzież za pomocą nowych mediów (internetu i telefonów komórkowych).
Zawiera wprowadzenie teoretyczne dotyczące nowych mediów, funkcjonowania młodych ludzi w ich świecie oraz aspektów związanych z tzw. komunikacją zapośredniczoną i wpływu nowych mediów na dzieci i młodzież. Czytelnik dowie się z książki nie tylko o rozpowszechnieniu zjawiska, ale także o jego uwarunkowaniach i konsekwencjach.
Autor monografii przedstawił szerokie omówienie problematyki bullyingu, cyberbullyingu wraz z charakterystyką roli sprawcy i ofiary, typologii zjawisk i ich współwystępowania.
Część badawcza opiera się o trzy duże projekty badawcze – reprezentatywne badania polskich gimnazjalistów, badania nauczycieli oraz studentów, w których zostały wykorzystane metody badawcze zarówno o charakterze jakościowym (wywiady, wywiady online, grupy fokusowe), jak i ilościowym (badania kwestionariuszowe).
Książkę kończą wnioski dotyczące wychowania młodych ludzi w świecie nowych mediów, w szczególności w obszarze profilaktyki i interwencji związanej z agresją elektroniczną.
Spis treści
1. Charakterystyka świata nowych mediów2. Komunikacja zapośredniczona przez komputer
3. Nowe media jako środowisko socjalizacyjne, czyli człowiek w komunikacji zapośredniczonej
4. Młodzi ludzie jako pokolenie cyfrowych tubylców
5. Wpływ nowych mediów na dzieci i młodzież
6. Normatywność w internecie
7. Bullying jako specyficzny rodzaj przemocy rówieśniczej
8. Teoria ABACUS w wyjaśnianiu cyberbullyingu
9. Nie tylko cyberbullying – w kierunku innych typów agresji elektronicznej
10. Metodologia badań
11. Cyberbullying i agresja elektroniczna jako ryzykowne zachowania młodzieży – badania własne
12. Wnioski z przeprowadzonych badań w kontekście działań pedagogicznych mających na celu profilaktykę i interwencję w zakresie agresji elektronicznej
Książka
-
ISBN:
978-83-7587-711-3
-
Autor:
Jacek Pyżalski