X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.WSiP
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 1989, wyd. 8, objętość152 str., wymiary: 165 x 235 mm, oprawa miękka
Autorzy tego poradnika metodycznego proponują nauczycielom pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Koncentrują się na przezwyciężaniu trudności specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów to zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami w młodszym wieku szkolnym.
Spis treści
1. Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej2. Charakterystyka zaburzeń rozwojowych będących przyczynami niepowodzeń szkolnych
3. Terapia dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
4. Przykłady ćwiczeń korekcyjno-kompensacyjnych
5. Przykłady konspektów jednostek metodycznych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Bibliografia
Książka
-
ISBN:
83-02-08420-4
-
Autor:
Irena Czajkowska,Kazimierz Herda
Inne tytuły z tej serii:
Wady postawy i stóp u dzieci
50,21
PLN
Budowa morfologiczna stóp dzieci i młodzieży krakowskiej z uwzględnieniem wybranych czynników wpływających na ich kształtowanie
16,90
PLN
29,90 PLN
Oszczędzasz 13.00 PLN
Gimnastyka przedszkolaka
44,00
PLN
Atlas ćwiczeń korekcyjnych
95,00
PLN
Charakterystyka wad postawy ciała Diagnoza, kompensacja i korekcja
44,30
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN