Model: 335
Waga produktu: 0.240 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: WSiP

Warszawa 1989, wyd. 8,  objętość152 str., wymiary: 165 x 235 mm, oprawa miękka

Autorzy tego poradnika metodycznego proponują nauczycielom pomoc w organizowaniu pracy terapeutycznej z dziećmi, które mają trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Koncentrują się na przezwyciężaniu trudności specyficznych, spowodowanych zaburzeniami funkcji percepcyjno-motorycznych. Zestaw wielostronnych ćwiczeń oraz konspektów to zweryfikowany praktycznie materiał do zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami w młodszym wieku szkolnym.

Spis treści

1. Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej
2. Charakterystyka zaburzeń rozwojowych będących przyczynami niepowodzeń szkolnych
3. Terapia dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
4. Przykłady ćwiczeń korekcyjno-kompensacyjnych
5. Przykłady konspektów jednostek metodycznych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Bibliografia


Książka

  • ISBN: 

    83-02-08420-4

  • Autor: 

    Irena Czajkowska,Kazimierz Herda

Inne tytuły z tej serii: