X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Kasper
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2003, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 254 str., oprawa miękka
Podręcznik, który omawia problem kształcenia umiejętności motorycznych, ma podstawowe znaczenie dla fizjoterapeutów. W podręczniku omówione zostały uwarunkowania edukacji ruchowej i etapy opanowania czynności ruchowych, zwłaszcza w odniesieniu do osób niepełnosprawnych.
Spis treści
SPIS TREŚCI:1. Kształcenie umiejętności ruchowych
2. Akty ruchowe w różnych ujęciach - rozwojowym, kinezjologicznym i ergonomicznym .
3. Uczenie się i nauczanie czynności ruchowych .
4. Uwarunkowania i możliwości motorycznej edukacji i reedukacji .
5. Etapy opanowywania czynności ruchowych
6. Wpływ aktywności fizycznej na organizm
6.1. Korzyści wynikające z wykonywania ćwiczeń .
6.2. Konsekwencje bezruchu .
7. Kształcenie ruchowe osób zdrowych i niepełnosprawnych .
7.1. Edukacja i reedukacja posturalna .
7.2. Edukacja i reedukacja chodu.
7.3. Lokomocja na wózkach
7.4. Edukacja i reedukacja funkcji kończyn górnych
7.5. Kształcenie ruchowe w kontekście zdolności motorycznych .
8. Ogólna systematyka ćwiczeń
9. Układ ciała jako ćwiczenie lub pozycja wyjściowa do ćwiczeń
10. Ćwiczenia kształtujące .
10.1. Ćwiczenia wolne i z przyborem .
10.2. Ćwiczenia na przyrządach
10.3. Ćwiczenia ze współćwiczącym .
10.4. Kształtowanie siły i wytrzymałości siłowej .
10.5. Kształtowanie wytrzymałości i wydolności .
10.6. Kształtowanie gibkości
10.7. Kształtowanie zdolności koordynacyjnych
10.8. Kształtowanie równowagi
11. Gry i zabawy ruchowe
11.1. Gry i zabawy stymulujące rozwój psychoruchowy dziecka
11.2. Gry i zabawy w wodzie
11.3. Gry i zabawy w gimnastyce korekcyjnej .
12. Muzyczno-ruchowe formy kształcenia umiejętności ruchowych
12.1. Rytmika
12.2. Ćwiczenia gimnastyczno-taneczne
12.3. Zabawa muzyczno-ruchowa .
12.4. Elementy tańca towarzyskiego i nowoczesnego
12.5. Taniec na wózkach .
13. Ćwiczenia w wodzie
14. Ćwiczenia w terenie .
15. Kształtowanie integracji sensomotorycznej (SI) .
16. Kształtowanie umiejętności poprawnego wykonywania codziennych czynności - tzw. „szkoła pleców"
17. Specyfika aktywności ruchowej osób starszych
18. Kształcenie ruchowe w zakresie technik sportowych .
19. Sport osób niepełnosprawnych .
20. Aspekty organizacyjno-metodyczne przeprowadzania ćwiczeń
20.1. Budowa jednostki ćwiczeniowej
20.2. Kontrola uzyskiwanych wyników i ich dokumentacja
21. Piśmiennictwo
Książka
-
ISBN:
83-910437-5-4
-
Redaktor:
Janusza Nowotnego
Inne tytuły z tej serii:
Wady postawy i stóp u dzieci
50,21
PLN
Gimnastyka przedszkolaka
44,00
PLN
Atlas ćwiczeń korekcyjnych
95,00
PLN
Budowa morfologiczna stóp dzieci i młodzieży krakowskiej z uwzględnieniem wybranych czynników wpływających na ich kształtowanie
16,90
PLN
29,90 PLN
Oszczędzasz 13.00 PLN
Charakterystyka wad postawy ciała Diagnoza, kompensacja i korekcja
44,30
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Antropomotoryka W. Osiński
34,00
PLN
Fizjologiczne podstawy wysiłku fizycznego
118,40
PLN
Atlas ćwiczeń korekcyjnych
95,00
PLN
Rehabilitacja po udarze mózgu
126,85
PLN