Katowice 2008, format 210 x 297, objętość 176 str.
Wiele przedsiębiorstwturystycznych wzmagając rywalizację o klienta stopniowo doskonali promocję. Warunki rynkowe umożliwiają odejście od promocji jedynie zwiększając sprzedaż, na rzecz promocji, która umożliwia osiągnięcie celu firmy przez poznanie potrzeb i gustów kleintów, co pozwoli dostarczyć klientowi ofertę jaką życzy, ku jego pełnej satysfakcji.
Wzrost zainteresowania ofertą, wywołany spełnionymi obietnicami, znajdujący odbicie w zwiększających się zakupach i zakupach powtórnych, realizuje efekt sprzedażowy promocji. Przygotowanie promocji tak, aby spełniła skutecznie efekt komunikacyjny i sprzedażowy, to problematyka bardzo ważka dla każdego organizatora podrózy oraz jego detalisty - szczególnie w przypadku kiedy detalista, promocję pakietu usług turystycznych, oferowanych przez organizatora podróży, podejmuje samodzielnie.
Stwierdzenie tej luki, ogólna obserwacja sposobów promowania pakietów usług przedsiębiorstw turystycznych, wskazyjąca na brak suteczności tych działań oraz chęć kontynuowania włąsnych zainteresowań - skłoniły autorkę do podjęcia ww. tematu w niniejszej książce.
Spis treści
WSTĘP1.
Rynek turystyczny w procesie promocji marketingowej
2.
Skuteczność działań w przedsiębiorstwach organizatorów podróży i agentów w zakresie promocji marketingowej usług turystycznych
3.
Metody oceny skuteczności promocji marketongowej pakietów turystycznych
4.
Ocena skuteczności promocji pakietów usług turystycznych
5.
Doskonalenie sketecznej promocji pakietów usług przez przedsiębiorstwo turystyczne
LITERATURA
Książka
-
ISBN:
978-83-923748-5-5
-
Autor:
Jolanta Staszewska