X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Proksenia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2012, wydanie 1, format 165 x 235 mm, objętość 280 str., oprawa miękka
W monografii autorka przeprowadziła identyfikację czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym, przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy w regionie turystycznym oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Wykazano, w jaki sposób wpływały one na współpracę w regionie objętym badaniem. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach, tworzących porozumienie „Beskidzka 5”.
Książka
-
ISBN:
978-83-60789-40-7
-
Autor:
Katarzyna Czernek
Inne tytuły z tej serii:
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Polska Atlas turystyki wiejskiej 2010/2011
12,76
PLN
42,53 PLN
Oszczędzasz 29.77 PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Drogi ewolucji drukowanych przewodników turystycznych po Polsce
14,90
PLN
36,90 PLN
Oszczędzasz 22.00 PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
8,00
PLN
Transformacje prawa turystycznego
6,90
PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN