-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Almamer
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2010, wyd. 1, format 170 x 240 mm, objętość 447 str., oprawa miękka
Analiza zachowań konsumentów i nabywców jest stosunkowo nową dziedziną marketingu, a jej potrzeba wynika ze zmienionej ich roli i pozycji na rynku i w decyzjach rozwojowych przedsiębiorstw. Współczesna walka konkurencyjna przedsiębiorstw to walka o klientów, i to klientów lojalnych. Aby wygrać tę walkę, przedsiębiorstwa muszą swoje decyzje podporządkować obecnym i przyszłym potrzebom oraz preferencjom konsumentów i nabywców. Jest to szczególnie istotne dla branży i rynku turystycznego, którego dynamika rozwoju jest bardzo wysoka. Tymczasem istnieje wyraźna luka pomiędzy zapotrzebowaniem przedsiębiorstw na wiedzę o nabywcach i konsumentach a wskazaniami, jak pozyskiwać tę wiedzę oraz jaki jej zakres jest niezbędny do podejmowania decyzji zapewniających firmom sukces rynkowy. Autorzy podjęli próbę przynajmniej częściowego wypełnienia tej luki, oddając czytelnikom niniejszą książkę.
Książka skierowana jest zarówno do studentów wydziałów i specjalności turystyka i rekreacja, do słuchaczy studiów podyplomowych, jak i do menedżerów oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych różnych rodzajów (tj. biur podróży, hoteli, restauracji, transportu itp.)
Spis treści
WSTĘPCZĘŚĆ I
NABYWCA I KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM
Barbara Dobiegała-Korona
Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego
Barbara Dobiegała-Korona
Konkurowanie o klienta w turystyce.
Barbara Dobiegała-Korona
Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność.
Danuta Dudkiewicz
Wartości dla klienta kreowane w turystyce.
Krystyna Żelazna
Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku.
CZĘŚĆ II
POTRZEBY NABYWCÓW I KONSUMENTÓW
USŁUG TURYSTYCZNYCH ORAZ SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA
Krystyna Żelazna
Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych
Bolesław Iwan
Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych. .
Elżbieta Wyrwicz. Małgorzata uyrwicz
Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski
Elżbieta Wyrwicz. Małgorzata UYrwicz
Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski
Elżbieta Wyrwicz. Małgorzata Wyrwicz
Zachowania nabywców turystyki krajowej.
Anna Dąbrowska. Mirosława Janoś-Kresło
E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów.
CZĘŚĆ III
UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH I KONSUMPCYJNYCH W BRAN2Y TURYSTYCZNEJ
Zbigniew Krawczyk
Tendencje rozwoju turystyki światowej.
Janusz Sarnowski
Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów
Dariusz Ostrowski
Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce.
Dariusz Ostrowski
Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce
Dariusz Ostrowski
Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego.
Anna Janiga
Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych.
Stefan Korycki
Ochrona klienta usług tu.ystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki
CZĘŚĆ IV
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O NABYWCACH I KONSUMENTACH ORAZ ICH SEGMENTACJA.
Barbara Dobiegała-Korona
Zarządzanie wiedzą o kliencie.
Karolina Chojka
Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce
Dariusz Ostrowski
Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym
Barbara Dobiegała-Korona
Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych.
Barbara Dobiegała-Korona
Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria.
Janusz Sarnowski
Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski .
Janus= Sarnowski
Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski .
Janusz Sarnowski
Segmentacja nabywców biznesowych
CZĘŚĆ V MARKETING RELACYJNY W TURYSTYCE.
Bolesław Iwan
Założenia marketingu relacji w turystyce
Danuta Dudkiewicz
Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce.
Janusz Sarnowski
Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis schematów
Książka
-
ISBN:
978-83-60197-94-3
-
Autor:
Barbara Dobiegała-Korona