-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.AWF Wrocław
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wrocław 2005, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 106 str., oprawa miękka
Książkę Piłki edukacyjne w kształceniu wczesnoszkolnym należy traktować jako uzupełnienie poprzedniego podręcznika Bawiąc - uczę się, zawiera ona bowiem niemal całą jego treść.
- Do obecnego wydania dołączyliśmy analizę założeń, celów i treści kształcenia zintegrowanego, tym samym wzbogacając pracę o podstawy teoretyczne, i zwiększyliśmy znacznie liczbę ćwiczeń, zabaw i gier z piłkami edukacyjnymi.
- Opisaliśmy możliwości wykorzystania piłek edukacyjnych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej, w psychopedagogicznej pracy terapeutycznej nauczyciela kształcenia zintegrowanego i w realizacji wybranych zagadnień z zakresu środowiska społeczno-przyrodniczego
- Przedstawiliśmy ponadto propozycje realizacji wybranych cykli tematycznych kształcenia zintegrowanego z wykorzystaniem piłek edukacyjnych, jak również wzbogaciliśmy książkę o scenariusze zajęć zintegrowanych.
Niniejsze opracowanie napisaliśmy dla osób zamierzających wykorzystać piłki edukacyjne w procesie kształcenia i wychowania dziecka - nauczycieli kształcenia zintegrowanego, wychowawców pracujących w przedszkolach i świetlicach szkolnych, psychologów, pedagogów oraz terapeutów zajmujących się dziećmi tzw trudnymi, studentów kierunków pedagogicznych (akademii wychowania fizycznego, uniwersytetów i innych).
Spis treści
1. Wprowadzenie2. Charakterystyka dziecka w wieku wczesnoszkolnym
3. Wykorzystanie piłek edukacyjnych w kształceniu językowym, matematycznym i edukacji środowiskowej.
3.1. Trudności dziecka w nauce czytania i pisania oraz ich przyczyny.
3.2. Konstruktywizm w nauczaniu matematyki.
3.3. Edukacja środowiskowa na poziomie kształcenia zintegrowanego
4. Wykorzystanie piłek edukacyjnych w gimnastyce korekcyjno - kompensacyjnej.
5. Wykorzystanie piłek edukacyjnych w psychopedagogicznej pracy terapeutycznej nauczyciela kształcenia zintegrowanego.
6. Przykłady ćwiczeń, zabaw i gier z piłkami edukacyjnymi
6.1. Doskonalenie umiejętności z języka polskiego
6.1.1. Wykorzystanie piłek edukacyjnych w realizacji wybranych cykli tematycznych z języka polskiego.
6.2. Doskonalenie umiejętności z matematyki.
6.2.1. Wykorzystanie piłek edukacyjnych w realizacji wybranych cykli tematycznych z matematyki.
6.3. Ćwiczenia, zabawy i gry z piłkami edukacyjnymi jako pomoc łącząca treści humanistyczne z matematycznymi .
6.4. Wykorzystanie piłek edukacyjnych w realizacji wybranych cykli tematycznych ze środowiska społeczno-przyrodniczego
6.5. Doskonalenie umiejetności z języków obcych
6.6. Doskonalenie umiejetnosci obsługi komputera
6.7. Wykorzystanie piłek edukacyjnych w realizacji wybranych cykli tematycznych z zakresu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
6.8. Ćwiczenia, zabawy i gry z piłkami edukacyjnymi w pracy terapeutycznej z dziećmi agresywnymi
7. Projekty zajęć zintegrowanych
8. Uwagi końcowe
Piśmiennictwo.
Książka
-
ISBN:
83-89156-32-6
-
Autor:
Andrzej Rokita,Tadeusz Rzepa