-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny Koncepcja edukacji fizycznej Zdrowie Sport Rekreacja
Kraków 2012, wydanie 2, format 230 x 160, objętość 198 str., oprawa miękka
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2009 r.
Książka „Zdrowie. Sport. Rekreacja. Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej” jest pierwszą częścią tej koncepcji. Zawiera ona program wychowania fizycznego dla klas I – III w oparciu o nową podstawę programową oraz przykłady podstawowych dokumentów pracy nauczyciela czyli:
-rozkłady materiału- szczegółowy plan pracy dla kolejnych klas;
- standardy wymagań i zasady oceniania;
- przykładowe konspekty zajęć;
- materiały do diagnozy i ewaluacji
Prezentowany w poradniku materiał może być wzorem i inspiracją dla nauczycieli w tworzeniu własnych dokumentów dostosowanych do realiów życia konkretnej placówki oświatowej. Podane przykłady planowania pracy, ćwiczeń, zabaw, gier i osnów lekcyjnych powinny nie tylko pomóc w prowadzeniu zajęć wychowania fizycznego, ale zachęcić także do poszukiwania własnych, ciekawych rozwiązań.
Książka winna być pomocą w planowaniu i organizacji zajęć wychowania fizycznego zarówno dla nauczycieli nauczania początkowego jak i specjalistów z zakresu wychowania fizycznego realizujących zajęcia edukacji fizycznej wydzielonych z edukacji wczesnoszkolnej.
Spis treści
ZAMIAST WSTĘPUPROGRAM WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W RAMACH EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
ZAKRES TREŚCI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO OKREŚLONY W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ PRZEDSZKOLI
Fragmenty związane z wychowaniem fizycznym
DIAGNOZA I PROGNOZA
Wstęp
Diagnoza stanu zdrowia i rozwoju fizycznego
Diagnoza sprawności fizycznej
Diagnoza rozwoju sprawności manualnej i procesów poznawczych
Diagnoza rozwoju emocjonalno-społecznego
ROCZNE PLANY PRACY W ZAKRESIE WYCHOWANIA
Wstęp
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego
w klasie I szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacja
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego
w klasie II szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacji
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego
w klasie III szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacji
METODY REALIZACJI ZADAŃ W WYCHOWANIU FIZYCZNYM
Trochę teorii
Trochę praktyki – charakterystyka wybranych metod realizacji zadań ruchowych
PLAN ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Trochę teorii
Trochę praktyki – konspekty zajęć wychowania fizycznego
PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ ? KLASA I
PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ KLASA II
OCENIANIE
Wstęp
Zasady oceniania
EWALUACJA ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
KARTY EWALUACJI – PROPOZYCJE
WYKAZ WAŻNIEJSZYCH AKTÓW PRAWNYCH
OBOWIĄZKOWE DOKUMENTY WEWNĄTRZSZKOLNE
BIBLIOGRAFIA
Książka
-
ISBN:
978-83-7587-288-0
-
Autor:
Urszula Kierczak