Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Marzena Wilson,
Waga produktu: 0.100 kg
EAN: 8391239519
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: Marzena Wilson


Pruszcz Gdański 2002, wydanie 1, format 145 x 210, objętość 40 str., oprawa miękka

Byłam trenerem pływania i aktualnie jestem nauczycielem wychowania fizycznego łącznie od ponad 10 lat.

Moje doświadczenia z pracy pozwoliły mi docenić, jak ważną rolę w nauce i doskonaleniu pływania odgrywają gry i zabawy. Pozwalają one ciekawie urozmaicić tego typu zajęcia, ale i udoskonalić proces edukacji w tym zakresie w sposób atrakcyjny i efektywny dla uczących się.

W niniejszym opracowaniu chciałabym się podzielić swoimi doświadczeniami w tym zakresie zwłaszcza, że bardzo często w praktyce stykałam się ze zgłaszanymi przez nauczycieli tego przedmiotu potrzebami na tego typu opracowanie. Chciałabym im w tym zakresie w miarę swoich możliwości pomóc.

Dlatego też podjęłam próbę usystematyzowania gier i zabaw, które mogą być wykorzystane w różnych etapach nauki i doskonalenia pływania. Moje opracowanie jest kierowane przede wszystkim do nauczycieli tego przedmiotu, ale może być również wykorzystane przez studentów Akademii Wychowania Fizycznego w procesie przygotowania do pełnienia funkcji nauczyciela wychowania fizycznego.


Spis treści

Przedmowa
Wstęp

Część Pierwsza
A / Zabawy i gry oswajające z woda
1. Berek
2. Berek w parach
3. Berek z piłką
4. Sieć
5- Natarcie sieci
6. Reaguj na kolory
7. Reaguj na ruchy rąk
8. Zabawa przynieś, zanieś
9. Zabawa załóż kółeczko
10. Dogoń poprzednika
11. Wyścig gąsienic
12. Jedzie pociąg z daleka
13. Samochody
14. Lambada
15. Gąski do domu
16. Dzień i noc
17. Kto pierwszy do brzegu
18. Kto dłużej pod wodą
19. Myśliwi i kaczki
20. Ryby w sieci
21. Liczenie palców
22. Piłka w górę
23. Ćwiczenie w formie zabawowej

Część Druga
A/ Zabawy i gry z elementami ruchów lokomocyjnych
1. Kto kogo przepchnie
2. Przepchnij piankę w kształcie makaronu
3. Ratuj deskę
4. Wyścig australijski
5. Kto pierwszy
6. Zdobywamy punkty
7. Rekin
8. Berek z deskami
9. Natarcie
10. Kto najdalej
11. Wyścig dwójek
12. Reaguj na gwizdek
13. Reaguj na sygnał wzrokowy
14. Kto nie zgubi pokrywki
B / Zabawy i gry z nurkowaniem
1. Kto pierwszy wyłowi krążek..
2. Kto najdalej pod wodą
3- Poszukiwacze skarbów
4. Nurkujące wydry
5. Krowa
6. Sztafeta z nurkowaniem ..
C / Zabawy z elementami skoków
1. Kto najdalej
2. Kto najwyżej
3. Bocian i żaby
D/ Zabawy i gry z wykorzystaniem
ścieżek między przedmiotowych
1. Reaguj na litery
2. Zabawa Sirnon says
3- Turn left
4. Ustaw się zgodnie z pokazanym wynikiem
5. Naśladuj pływające zwierzęta
6. Rzucanka ..
Bibliografia

Książka

  • ISBN: 

    83-912395-1-9

  • Autor: 

    Marzena Wilson

aaa ssss