Poznań 2007, wyd. 1, format 135 x 205, objętość 236 str., oprawa miękka
"Dobra obsługa to dobry interes" - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze.
Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania.
Catherine DeVrye to numer jeden na liście najlepiej sprzedających się autorów. Od wielu lat przeprowadza swoje prezentacje na całym świecie. Pracowała zarówno w prywatnym, jak i publicznym sektorze.
W czasie pobytu w Japonii, gdzie była zatrudniona na stanowisku kierowniczym w firmie IBM, zaangażowała się w budowanie jakości obsługi klienta. Swoją wiedzę miała okazję wykorzystać w pracy dla wielu przedsiębiorstw, między innymi: 3M, AT&T, Citibank, Coca-Cola, Ernst & Young, Mercedes-Benz.
Książka
-
ISBN:
978-83-7506-015-7
-
Autor:
Catherine DeVrye