Katowice 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 277 str., oprawa miękka
Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz zbliżającego się Euro 2012.
Spis treści
WstępSponsoring sportowy w obliczu kryzysu finansowego
Badanie trendów na giełdzie w kontekście zysku i ryzyka cen akcji klubu piłkarskiego
Zastosowanie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem
Skarbu Państwa w przypadku Sportowych Spółek Akcyjnych
Zarządzanie organizacjami pozarządowymi w zakresie sportu, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych w Polsce
Systemy informatyczne w zarządzaniu nowoczesnym klubem sportowym
Rola marketingu sportowego w kreowaniu wizerunku sportowca poprzez media
Wiedza jako generator efektywności działania organizacji sportowych
Tendencje rozwoju turystyki w świecie i w Polsce w latach 2000-2010
Teoria motywacji uczenia się ról społecznych na przykładzie organizacji ratownictwa górskiego
Organizacja procesu tworzenia oferty turystycznej na wybranych przykładach
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w zarządzaniu przemysłem turystycznym
Wybrane zagadnienia ubezpieczeń w sporcie i rekreacji dla osób z niepełnosprawnością
Promocja zdrowia poprzez aktywność fizyczną i wykorzystanie bazy rekreacyjno-sportowej w środowisku miejskim i wiejskim województwa świętokrzyskiego
Zarządzenie ryzykiem prawnym przez organizatora zajęć rekreacji ruchowej na przykładzie zajęć zhathajogi
Książka
-
ISBN:
978-83-60841-75-4
-
Redaktor:
Piotr Halemba
Inne tytuły z tej serii:
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Nadciśnienie tętnicze w cukrzycy
60,50
PLN
Szkice do teorii wychowania kreatywnego
30,00
PLN