Lublin 2011, wydanie 1, format 170 x 238, objętość 180 str., oprawa twarda
Pojęcia "praktyka lekarza dentysty" i "prowadzenie gabinetu stomatologicznego" w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalnością typowo biznesową. Uwaga w książce koncentruje się na rynkowym aspekcie funkcjonowania gabinetu. Celem publikacji jest przybliżenie dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów zewnętrznych, czyli pacjentów. Ze wstępu
Książka
-
ISBN:
978-83-7563-168-5
-
Autor:
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Inne tytuły z tej serii:
Zadania testowe z endodoncji
46,50
PLN
Stomatologia wieku rozwojowego
182,23
PLN
Radiologia stomatologiczna
160,90
PLN
Biochemia jamy ustnej
58,79
PLN
Ortodoncja współczesna Tom 2
185,00
PLN
Zarys współczesnej ortodoncji
152,39
PLN
Anatomia dla stomatologów
72,90
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...