Lublin 2011, wydanie 1, format 170 x 238, objętość 180 str., oprawa twarda
Pojęcia "praktyka lekarza dentysty" i "prowadzenie gabinetu stomatologicznego" w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalnością typowo biznesową. Uwaga w książce koncentruje się na rynkowym aspekcie funkcjonowania gabinetu. Celem publikacji jest przybliżenie dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów zewnętrznych, czyli pacjentów. Ze wstępu
Książka
-
ISBN:
978-83-7563-168-5
-
Autor:
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Inne tytuły z tej serii:
Zadania testowe z endodoncji
46,50
PLN
Ortodoncja współczesna Tom 2
185,00
PLN
Zarys współczesnej ortodoncji
152,39
PLN
Stomatologia wieku rozwojowego
182,23
PLN
Anatomia dla stomatologów
72,90
PLN
Biochemia jamy ustnej
58,79
PLN
Radiologia stomatologiczna
160,90
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...