-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Uniwersytet Wrocławski
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wrocław 2010, wydanie 1, format 165 x 240, objętość 341 str., oprawa miękka
Specjalizujący się w sprawach karnych obrońca Harrison J.Walker, znany jako Jaywalker, zostaje zawieszony w prawach wykonywania zawodu. Mimo ciążących na nim zarzutów naginania prawa oraz przyjęcia korzyści majątkowej od klientki oskarżonej o prostytucję, przekonuje sędziego, by pozwolił mu dokończyć dziesięć spraw. Ostatnia z nich staje się prawdziwym sprawdzianem jego zawodowych umiejętności. Jaywalker ma świadomość, że tym razem szanse na wyrok uniewinniający są naprawdę znikome. Młoda, drobna i piekielnie seksowna Samara Moss wbiła mężowi nóż prosto w serce. Na to w każdym razie wskazują okoliczności. Jako była prostytutka, która mając osiemnaście lat poślubiła leciwego miliardera, idealnie pasuje do stereotypu łowczyni fortun. Jedynie Jaywalker zdaje się rozumieć, że pozory niezwykle często mylą. Czy jest możliwe, by ktoś wrobił Samarę w tę zbrodnię? Tylko kto?
Spis treści
Wstęp1. Myślenic jako przedmiot badań psychologicznych
2. Myślenie konkretno-praktyczne oraz myślenie dyskursywne
3. Czynność rozwiązywania problemu
4. Mózgowa organizacja czynności rozwiązywania problemu
5. Zaburzenia czynności rozwiązywania problemu
6. Rozwój poznawczy człowieka w teorii Jeana Piageta
7. Szachy jako obszar myślenia problemowego. Analiza symulacyjna i analiza systemowa w myśleniu szachisty
8. Dwie główne strategie orientacyjne w rozwiązywaniu różnych problemów badania własne
9. Autyzm i jego wpływ na aktywność poznawczą dziecka
10. Nauczanie dzieci autystycznych czynności rozwiązywania problemów. Strategia Nauczania Myślenia (SNM)
11. Wykorzystanie jeżyka w SNM
12. Realizacja poziomu podstawowego SNM
13. Realizacja poziomu zaawansowanego SNM
14. Dzieci autystyczne poddane Strategii Nauczania Myślenia (SNM)
15. Trening czynności rozwiązywania problemów przez osoby z afazją. Badania kliniczne nad rozwiązywaniem problemów przez osoby z afazją
16. Język i wyobraźnia w czynności rozwiązywania problemu realizowanej przez osoby z dysfunkcjami mózgu refleksje teoretyczne
Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
978-83-229-3015-1
-
Autor:
Tomasz Smereka