Praca dotyczy relacji interpersonalnych i międzyorganizacyjnych w instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia. Zdaniem autorki zaburzenia komunikacji przekładają się na obniżenie poziomu usługi zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów porozumiewania się, na poprawę jakości usług, w tym podstawową relację lekarz – pacjent, mogą wpływać elementy pozamedyczne: uczucia i emocje. Autorka dowodzi, że analiza stosunków interpersonalnych w organizacjach ochrony zdrowia pozwala odkryć potencjał tkwiący w jakości relacji, którego wykorzystanie zapewni bezpieczeństwo i dobry poziom świadczonych usług zdrowotnych.
Książka
-
ISBN:
978-83-8085-139-9
-
Autor:
Mira Lisiecka-Biełanowicz
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2016
-
Format:
16.0x23.0cm
-
Liczba stron:
174
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Etyka medyczna z elementami filozofii
135,33
PLN
Etyka lekarska
124,90
PLN
Dystrybucja usług medycznych
42,70
PLN
Zastosowanie niskich temperatur w biomedycynie
31,20
PLN
39,00 PLN
Oszczędzasz 7.80 PLN
Zarys dziejów chirurgii polskiej
203,48
PLN
Praktyka i teoria promocji zdrowia
49,40
PLN
Cena rynkowa: 60.00 PLN
Medical eponyms Leksykon
74,30
PLN
Poradnik komunikowania się lekarza z pacjentem
7,17
PLN
23,90 PLN
Oszczędzasz 16.73 PLN