Warszawa 2012, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 92 str., oprawa miękka
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
Stan prawny 1 stycznia 2013 r.
Spis treści
Wstęp1. Istota marketingu usług zdrowotnych
2. System informacji marketingowej w placówce opieki zdrowotnej
3. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych
4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych
5. Marketingowa strategia działania placówki opieki zdrowotnej i jej elementy
Literatura
Spis ilustracji
Spis tabel
Indeks
Książka
-
ISBN:
978-83-264-4110-3
-
Autor:
Beata Nowotarska-Romaniak