W placówkach medycznych szczególną rolę odgrywają menedżerowie. To właśnie oni tworzą wzorce różnych zachowań i są odpowiedzialni za powstanie kultury wewnętrznej placówki oraz za reprezentowanie jej na zewnątrz. Jednak, aby placówka odniosła sukces, musi być zarządzana przez kompetentnego menedżera. Jakie cechy powinien mieć, aby umiejętnie zarządzać zespołem, budować swój autorytet i wypromować swoją organizację na tle konkurencji? O tym przeczytasz w tej książce.
Książka
-
ISBN:
978-83-269-5659-1
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2016
-
Format:
16.0x23.5cm
-
Liczba stron:
146
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Dystrybucja usług medycznych
29,90
PLN
Etyka lekarska
124,90
PLN
Ekspozycja zawodowa w praktyce
75,76
PLN
Etyka medyczna z elementami filozofii
135,33
PLN
Medical eponyms Leksykon
74,30
PLN
Praktyka i teoria promocji zdrowia
49,40
PLN
Cena rynkowa: 60.00 PLN
Zarys dziejów chirurgii polskiej
203,48
PLN
Poradnik komunikowania się lekarza z pacjentem
7,17
PLN
23,90 PLN
Oszczędzasz 16.73 PLN