Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Edyta Gruszczyk-Kolczyńska,Ewa Zielińska,
Waga produktu: 0.330 kg
EAN: 9788364631023
Wysyłka od: 9.00 PLN

Warszawa 2011, wydanie 1, format 215 x 250, objętość 116 str., oprawa miękka

Dlaczego w ramach diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej trzeba fachowo prowadzić obserwację i analizować dziecięce kompetencje? A przede wszystkim, jak to robić?

By odpowiedzieć na te istotne pytania, powstała książka napisana przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską i Ewę Zielińską „Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej. Jak prowadzić obserwację dzieci, interpretować wyniki i formułować wnioski”.

Z chwilą przeniesienia diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej z poradni do placówek wychowania przedszkolnego, obserwacja i interpretacja dziecięcych aktywności nabrała znaczenia. Pierwszy etap tej diagnozy polega bowiem na obserwowaniu dzieci, analizowaniu oraz interpretowaniu ich zachowań w trakcie zabaw i zajęć przedszkolnych.
Książka udostępnia nauczycielowi profesjonalne GOTOWE narzędzia diagnostyczne.

Wyjątkowość treści prezentowanych w publikacji podkreśla fakt, że, według Autorek, nieporozumienia w zakresie stosowania metody obserwacji wynikają z niedostatków publikacji poświęconych nauczycielskiej diagnozie i braku sprawdzonych narzędzi diagnostycznych. Autorki mają nadzieję, że ich starania wprowadzenia zmian przyczynią się do takiego wychowania i edukacji dzieci, aby lepiej wiodło się im w szkole i dorosłym życiu.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-64631-02-3

  • Autor: 

    Edyta Gruszczyk-Kolczyńska,Ewa Zielińska

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss