-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Jak wdrażać metodę projektów? Poradnik dla nauczycieli i uczniów gimnazjum, liceum i szkoły zawodowej
Kraków 2006, wyd. 3, format 145 x 205, objętość 156 str., oprawa mięka
Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów. W książce autorki omawiają zagadnienia dotyczące kształtowania postaw przedsiębiorczych uczniów, modeli i technik rozwiązywania problemów, pracy w grupie oraz wiele wskazówek praktycznych związanych z wdrażaniem tej metody na etapie przygotowania projektu, jego wykonania i oceny. Pozycja szczególnie przydatna dla nauczycieli gimnazjów i szkół średnich, tym bardziej, że w książce znajdują się przykłady dotyczące opracowania kontraktu, konspektu projektu, różnorodne arkusze oceny pracy uczniów oraz przykłady projektów wykonywanych przez uczniów na różnych poziomach edukacyjnych w różnych obszarach tematycznych.
Spis treści
1. Kształtowanie postaw przedsiębiorczych uczniów – odpowiedź systemu edukacjina oczekiwania współczesnego rynku pracy
2. Podstawowe modele kształtowania umiejętności uczniów
2.1. Nauczanie początkujące
2.2. Uczenie się we współpracy
2.3. Uczenie się przez doświadczenie
3. Historia i teraźniejszość
4. Metoda projektów w praktyce szkolnej
4.1. Faza I – przygotowanie projektu – czynności nauczyciela
4.2. Faza I - przygotowanie projektu – czynności uczniów
4.3. Faza II – wykonanie projektu – czynności nauczyciela
4.4. Faza II – wykonanie projektu – czynności uczniów
4.5. Faza III – ocena projektu – czynności nauczyciela
4.6. Faza III – ocena projektu – czynności uczniów
5. Przykłady projektów
6. Zamiast zakończenia – dlaczego właśnie metoda projektów?
Załącznik nr 1 – Ankieta „Indywidualne style uczenia się”
Załącznik nr 2 – Ankieta „Moja rola w zespole”
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-675-3
-
Autor:
Agnieszka Mikina, Bożena Zając