-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Edra Urban & Partner
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
DZIECI UCZĄ SIĘ ODWAGI, OBSERWUJĄC DOROSŁYCH
Publikacja CBT dzieci z zaburzeniami lękowymi. Podejście oparte na współpracy z rodzicem to praktyczny przewodnik po terapii poznawczo-behawioralnej, który stawia rodziców w centrum procesu terapeutycznego. Rodzice towarzyszą dzieciom każdego dnia – dlatego ich zaangażowanie w proces terapii ma zasadnicze znaczenie.
Książka uczy modelowania postawy „Spróbuję” oraz świadomego wspierania dziecka w radzeniu sobie z lękiem. Autorki – uznane psycholożki kliniczne – pokazują, jak zachowania opiekunów mogą stać się najskuteczniejszym narzędziem w regulowaniu dziecięcego lęku.
Znajdziesz tu gotowe dialogi, strategie dopasowane do wieku dziecka i konkretne przykłady rozwiązywania częstych problemów wynikających z lęku – od odmowy chodzenia do szkoły po nadopiekuńczość rodziców.
DLA SPECJALISTÓW, KTÓRZY CHCĄ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ TERAPII.
DLA RODZICÓW, KTÓRZY CHCĄ ZROZUMIEĆ MOC MODELOWANIA I LEPIEJ REAGOWAĆ NA LĘK DZIECKA.
DLA DZIECI, KTÓRE POTRZEBUJĄ ZMIANY.
dr nauk med. Katarzyna Markowska-Regulska
Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna,
superwizorka, członkini Zarządu PTTPB
Spis treści:
ROZDZIAŁ 1 Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 2 Przeprowadzanie kompleksowej oceny i ustalanie celów terapii
ROZDZIAŁ 3 Psychoedukacja i indywidualizacja modelu terapii
ROZDZIAŁ 4 Wspieranie niezależności w życiu codziennym
ROZDZIAŁ 5 Wspieranie rodziców w rozwijaniu elastycznego myślenia i postawy „Spróbuję” u dziecka
ROZDZIAŁ 6 Pomoc rodzicom we wspieraniu dziecka w przezwyciężaniu lęków
ROZDZIAŁ 7 Wspieranie rodziców w rozwijaniu u dziecka umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
ROZDZIAŁ 8 Utrzymanie postępów
ROZDZIAŁ 9 Przezwyciężanie problemów ze snem
ROZDZIAŁ 10 Radzenie sobie z odmową chodzenia do szkoły
ROZDZIAŁ 11 Leczenie lęku u dzieci w kontekście trudnych warunków życiowych


