-
Zalaczniki bezpieczenstwa
Załczniki do produktuZałaczniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu.
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Poligraf
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2013, wydanie 1, format 150 x 205, objętość 140 str., oprawa twarda
"Wyjątkowy poradnik, jak nie stracić swoich zębów i odwiedzać dentystę z przyjemnością — WESOŁE opowiadania oparte na faktach! Dowiedz się, co może zrobić dla Ciebie nowoczesna stomatologia i jak dobrze zainwestować swoje pieniądze!
„Bądź bystry u dentysty nie jest zwykłym poradnikiem. To spojrzenie na możliwości współczesnej stomatologii przez pryzmat zabawnych, ale prawdziwych historii. Nie tylko się pośmiejecie, ale również nauczycie się dbać skutecznie o swoje zęby. To lektura, dla której odkłada się wszystko"".
Anna Kalata, była minister pracy i polityki społecznej, autorka książki Prawdziwe zmiany
„Pamiętajcie, że piękno zaczyna się od równowagi pierwiastka fizycznego i duchowego. Zdrowi ludzie zawsze wydają się być ładniejsi. A zdrowi, to również tacy, którzy mają piękne, zadbane zęby”.
Elizabeth Thieriot, filantropka, autorka książki Be fabulous at any age
„Jeśli pasję udaje się połączyć z wykonywanym zawodem, powstaje wirtuozeria, którą w tej książce autorzy podają niczym gaz rozweselający; działa i dostarcza dużo rozrywki"".
Tomasz Schmidt, prowadzący program TVN Ostre cięcie
„Uśmiałam się do łez, oczywiście widząc w wielu zabawnych historiach siebie. Wierzę, że dzięki tej książce podniosą się standardy i wiedza lekarzy dentystów oraz świadomość nas, pacjentów. Gorąco polecam! Lektura obowiązkowa”.
Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet – RevitaLash®, Mama Mio® Polska
„Autorzy za pomocą zabawnych i wciągających historyjek opowiadają o swojej pracy, przełamując w ten sposób lody strachu, a nawet przerażenia u każdego, nawet najbardziej wrażliwego pacjenta. [...] Gorąco zapraszam do lektury, bo naprawdę warto!”
Katarzyna Helena Kowalska, coach, trener biznesu, kariery i rozwoju osobistego, autorka książki Skuteczny coaching
„[...] wizyta w gabinecie stomatologicznym to nic strasznego. Czuje się więc to, że książkę napisali ludzie wielkiego serca oddanego w swojej profesji innym ludziom. Wielkie podziękowanie i szacunek i od dziś bardziej dbam o zęby!”
Zdzisław Dąbczyński, przedsiębiorca, założyciel firmy Wimed, autor książki Inspiracje i drogowskazy. Jak rozsądnie przemierzać drogi i bezdroża życia"
Książka
-
ISBN:
978-83-7856-179-8
-
Autor:
Dorota Stankowska