-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.PWE
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2010, wyd. 1, format 145 x205, objętość 144 str., oprawa miękka
Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale większość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym.
Negocjacje to krótki poradnik, jak stać się dobrym negocjatorem. Jeśli zatem ktoś nie potrafi się targować, to dzięki tej książce może się nauczyć, jak:
dobierać oraz stosować najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne,
opanować stres i nie okazywać emocji,
unikać najczęściej popełnianych błędów,
ustanowić relacje z drugą stroną,
osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje.
Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną, znajomymi, sąsiadami.
Spis treści
WstępWprowadzenie
Niepowodzenie nie oznacza zerwania
Wygrać przeciw komuś czy razem z nim?
Ale kiedy właściwie "wszyscy wygrywają"?
Część pierwsza. WSTĘPNE PRZEMYŚLENIA
Wiedzieć, czego się chce, lub jak zbudować swoje negocjacje
Pytanie 1. O co chodzi?
Jaki jest prawdziwy przedmiot negocjacji?
Sytuacja, postrzeganie, stawka negocjacji
Stanowiska i perspektywy
Pułapka pseudonegocjacji
Pytanie 2. Czy znasz swoich rozmówców?
Z kim mamy do czynienia
Tożsamość zawodowa
Różnorodność kulturowa
Kapitał relacyjny
Pytanie 3. Czy wiesz, czego naprawdę chcesz i co jest ważne dla innych?
Co jest naprawdę ważne dla ciebie i dla innych?
Hierarchia interesów
Poziom minimalny i cena rezerwowa
Strefa możliwego porozumienia
Pytanie 4. Co byś zrobił, gdyby nie udało ci się uzyskać tego, na co liczysz?
Jaka alternatywa?
Kiedy korzystnie jest negocjować?
Jak stosować BATNA w negocjacjach?
Wykorzystaj efekt dźwigni
Pytanie 5. Jak przedstawić ofertę i jak jej bronić?
Kto mówi pierwszy?
Efekt ustawienia
Odwołanie się do kryteriów
Opcje i warianty
Część druga. POSTAWA
Uzyskać to, co konieczne i poprawić relacje
Pytanie 6. Jakie relacje wprowadzić?
Pierwsze chwile
Współpracować czy rywalizować?
Reguły gry
Wzajemność i życzliwość
Pytanie 7. Kto wykazuje inicjatywę i uzyskuje przewagę?
Kto odniósł korzyść?
Dynamika wzajemnych ustępstw
Zakończyć negocjacje
Pytanie 8. Jak reagować na agresję i zapobiegać konfliktom?
Elastyczność relacji
Neutralizować agresję
Rozładować konflikt
Pytanie 9. Jak stosować perswazję?
Proces perswazji
Narzędzia wpływu
Sprzyjające momenty
Pytanie 10. A jeżeli rozmówców jest wielu?
Dynamika koalicji
Prowadzenie złożonych negocjacji
Podział ról wewnątrz zespołu
Postawa negocjatora lub pięć zaleceń dla zwycięskiego negocjatora
Wybrana bibliografia
Książka
-
ISBN:
978-83-208-1846-8
-
Autor:
Nic Peeling