-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2002, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 216 str., oprawa miękka
Podjęta w książce problematyka ukazuje odmienne spojrzenie na edukację i proces kształcenia dziecka wczesnoszkolnego. Może ona stanowić swego rodzaju alternatywę edukacyjną. Na jej treść składa się sześć rozdziałów obejmujących w pierwszej części przegląd różnych koncepcji dotyczących struktur poznawczych i ich znaczenia w edukacji wczesnoszkolnej, a w drugiej założenia i organizację badań eksperymentalnych oraz wypływające z nich wnioski. Całość książki kończą aneksy zawierające podstawowe narzędzia wykorzystane w toku prowadzenia badań oraz przykładowe karty pracy, opracowane z zastosowaniem zintegrowanych zadań szkolnych.
Spis treści
WstępI. Przemiany filozofii edukacji w Polsce i na świecie
1. Nowe kategorie wyznaczające odmiany myślenia i typy wiedzy o edukacji
2. Zagrożenia i nadzieje edukacji w perspektywie przemian i transformacji
3. Myślenie o edukacji w nowym — transcendentalno- uniwersalistycznym wymiarze
II. Kierunki badań nad strukturami poznawczymi
1. Koncepcje struktur poznawczych w ujęciu filozoficznym, lingwistycznym, socjologicznym, psychologicznym i pedagogicznym
2. Eksplikacja pojęcia „struktury poznawcze”
3. Model struktur poznawczych w ujęciu zrównoważonym
III. Nowe spojrzenie na struktury poznawcze i obrazowanie językowe
1. Zrównoważanie i uspójnianie struktur poznawczych i obrazowania językowego
2. Dynamika przekształceń struktur poznawczych i obrazowania językowego
3. Zintegrowane zadania szkolne a zrównoważanie i uspójnianie struktur poznawczych i obrazowania językowego
IV. Metodologiczne podstawy badań
1. Cele i problemy badawcze
2. Zmienne, definicje zmiennych i wskaźniki
3. Konstrukcja narzędzi, dobór technik i metod badawczych
4. Teren, dobór próby i organizacja badań
V. Analiza wyników badań
1. Analiza ilościowa wyników badań
2. Analiza jakościowa wyników badań
3. Analiza triangulacyjna wyników badań
VI. Podsumowanie i wnioski z badań
1. Wnioski wynikające z założeń teoretycznych
2. Wnioski wynikające z badań empirycznych
3. Wnioski kierowane pod adresem praktyki szkolnej
Bibliografia
Aneksy
Książka
-
ISBN:
83-7308-098-8
-
Autor:
Agnieszka Nowak-Łojewska