Warszawa 2006, wyd. 1, Format 145 x 205, objętość 188 str., oprawa miękka
Książka ta skupia się na praktycznych trudnościach, z którymi stykają się uczniowie na co dzień w swojej klasie. Dostarcza nauczycielom i rodzicom strategii do wspierania dzieci dyslektycznych i umożliwia uczniom lepszy dostęp do programu nauczania. Autorzy uwzględniają punkt widzenia ucznia - jeden z działów poświęcony jest ośmielaniu dzieci, by były pozytywnie nastawione, rozwijały strategie dawania sobie rady i stały się samodzielnymi uczniami. Określa się rodzaj niezbędnego wsparcia dla dziecka i kładzie nacisk na zachęcanie do samodzielności.
Spis treści
1. Definicje i wyzwania2. Rozpoznawanie słabych i mocnych stron
3. Ustalenia dotyczące klasy i strategie wspomagające
4. Wykorzystanie technologii informatyczno-komunikacyjnej do pomocy uczniom dysleksyjnym
5. Zdolności organizowania i planowania
6. Dysleksja i matematyka
7. Wsparcie emocjonalne
8. Rola rodziców
Dysleksja i ja
Książka
-
ISBN:
83-602-1519-7
-
Autor:
G. Squires,S. McKeown
Inne tytuły z tej serii:
Wieże logopedyczne głoski szumiące
27,60
PLN
Zaburzenia artykulacji Teoria i praktyka
27,50
PLN
Trzeszczowiersze
14,20
PLN
Akademia wzorowej wymowy SZ
10,90
PLN
ABC afazji
18,80
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...