Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: G. Squires,S. McKeown,
Waga produktu: 0.250 kg
Wysyłka od: 7.00 PLN
Wydawca: LIBER

Warszawa 2006,  wyd. 1, Format 145 x 205, objętość 188 str., oprawa miękka

Książka ta skupia się na praktycznych trudnościach, z którymi stykają się uczniowie na co dzień w swojej klasie. Dostarcza nauczycielom i rodzicom strategii do wspierania dzieci dyslektycznych i umożliwia uczniom lepszy dostęp do programu nauczania. Autorzy uwzględniają punkt widzenia ucznia - jeden z działów poświęcony jest ośmielaniu dzieci, by były pozytywnie nastawione, rozwijały strategie dawania sobie rady i stały się samodzielnymi uczniami. Określa się rodzaj niezbędnego wsparcia dla dziecka i kładzie nacisk na zachęcanie do samodzielności.

Spis treści

1. Definicje i wyzwania
2. Rozpoznawanie słabych i mocnych stron
3. Ustalenia dotyczące klasy i strategie wspomagające
4. Wykorzystanie technologii informatyczno-komunikacyjnej do pomocy uczniom dysleksyjnym
5. Zdolności organizowania i planowania
6. Dysleksja i matematyka
7. Wsparcie emocjonalne
8. Rola rodziców
Dysleksja i ja


Książka

  • ISBN: 

    83-602-1519-7

  • Autor: 

    G. Squires,S. McKeown

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...