Gdańsk 2008, wyd 2, Format 140 x 200, objętość 184 str., oprawa miękka
Każdy wykładowca szuka najlepszego sposobu poprowadzenia zajęć. Studenckie grupy są liczne, często niechętne do współpracy, czasem nie wiadomo, w jaki sposób przekazać materiał, aby był atrakcyjny dla słuchaczy. Co robić, by zmienić tę sytuację? Niniejsza książka podpowiada, jak poprowadzić zajęcia dydaktyczne, by: nawiązać dobrą współpracę z grupą, umiejętnie przekazać wiedzę, mieć satysfakcję ze wspólnych osiągnięć.
Książka
-
ISBN:
978-83-7489-142-4
-
Autor:
Monika Kostera,Agnieszka Rosiak
Inne tytuły z tej serii:
Jak pomyślę, tak zrobię
28,77
PLN
E-learning dla nauczycieli
15,00
PLN
Kompetencje społeczne dyrektorów szkół
25,50
PLN
Bezpieczna wycieczka
15,70
PLN
Jak mówić żeby dzieci się uczyły
33,00
PLN
Rada szkoły
35,07
PLN
Wychowanie do wolności wyboru
36,75
PLN