Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Alicja Maurer, Iwona Bołtuć,
Waga produktu: 0.190 kg
EAN: 9788375873764
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: Impuls


Diagnoza i terapia. Wskazówki dla rodziców i nauczycieli

Kraków 2010,  wyd. 1, format 145 x 205, objętość 63 str., oprawa miękka


Celem tej książki jest omówienie objawów zachowania się i specyfiki potrzeb edukacyjnych dzieci z zespołem Williamsa i dziecięcą hiperkalcinemią. Omawia cechy charakterystyczne choroby i metody jej rozpoznawania. W opracowaniu tym przedstawione zostały sylwetki psychologiczne trzech chłopców i jednej dziewczynki oraz wskazania do postępowania wychowawczego dla rodziców i nauczycieli.

Pozycja adresowana jest głównie do nauczycieli szkół specjalnych, lekarzy pediatrów, studentów pedagogiki, psychologii i medycyny, rodziców dzieci o zaburzeniach rozwoju oraz osób towarzyszących tym dzieciom w rozwoju.

Zawiera ona skalę oceny zachowania (poziomu adaptacji do warunków życia i samoobsługa) do wypełnienia przez rodziców i nauczycieli.


Spis treści

Wstęp
Model radzenia sobie z diagnozą zaburzeń rozwoju
Ogólna charakterystyka zespołu Williama
Badania własne
Wskazania dla rodziców
Wskazania dla nauczycieli
Literatura
Skala oceny zachowania (poziomu adaptacji do warunków życia i samoobsługa)– do wypełniania przez rodziców
Skala oceny zachowania się i umiejętności uczniów zespołem Williama – do wypełniania przez nauczycieli
Kwestionariusz wywiadu z rodzicami

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7587-376-4

  • Autor: 

    Alicja Maurer, Iwona Bołtuć

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...

aaa ssss