X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.AWF Katowice
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Katowice 2006, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 231 str., oprawa miękka
Zamierzeniem autorek jest pokazanie specyfiki w postępowaniu korekcyjno-kompensacyjnym i nauczaniu zadań korekcyjnych dzieci i młodzieży z dysfunkcjami zmysłów. Książka ta zawiera również prezentację wybranych ćwiczeń korekcyjnych dla określonej wady postawy oraz propozycję jednostek korekcyjno-kompensacyjnych w postaci konspektów.
Pragnieniem autorek jest, aby pozycja ta stanowiła kompendium wiedzy z zakresu metodyki postępowania korekcyjno-kompensacyjnego dla wszystkich nauczycieli tego przedmiotu niezależnie czy u ich uczniów występują dysfunkcje zmysłowe.
Spis treści
Anna Zwierzchowska1. PODSTAWY TEORETYCZNE Z SURDOPEDAGOGIKI
1.1. Uszkodzenia narządu słuchu a funkcje kompensacyjne zmysłowo-ruchowe
2. CHARAKTERYSTYKA ROZWOJU NIESŁYSZĄCYCH I SŁABO SŁYSZĄCYCH
2.1 Rozwój fizyczny
2.2 Rozwój motoryczny
2.3. Badania własne postawy ciała dzieci i młodzieży niesłyszącej i słabo słyszącej
Krystyna Gawlik
3. PODSTAWY TEORETYCZNE Z TYFLOPEDAGOGIKI
3.1. Ktiologa wad wzroku
3.2. Kompensacja narządu wzroku
4. CHARAKTERYSTYKA ROZWOJU NIEWIDOMYCH I SŁABO WIDZĄCYCH
4.2. Ociemniali
4.3. Słabo widzący
4.4. Badania własne postawy ciała dzieci i młodzieży niewidomej
Anna Zwierzchowska
5. PODSTAWY TEORETYCZNE W KOREKCJI WAD POSTAWY
6. WADY POSTAWY CIAŁA
6.1. Wady postawy w płaszczyźnie strzałkowej
6.2. Wady w płaszczyźnie czołowej
6.3. Wady stóp i kolan
7. SYSTEMATYKA ĆWICZEŃ STOSOWANYCH W KOREKCJI WAD POSTAWY
8. ZASADY I METODY STOSOWANE W KOREKCJI WAD POSTAWY NIEWIDOMYCH LUB NIESŁYSZĄCYCH
9. FORMY ORGANIZACYJNE STOSOWANE NA ZAJĘCIACH KOREKCYJNYCH Z NIEWIDOMYMI LUB NIESŁYSZĄCYMI
10. ŚRODKI DYDAKTYCZNE WYKORZYSTYWANE W ZAJĘCIACH KOREKCYJNYCH Z NIEWIDOMYMI LUB NIESŁYSZĄCYMI
Krystyna Gawlik
11. BEZPIECZEŃSTWO NA ZAJĘCIACH KOREKCYJNYCH Z NIEWIDOMYMI LUB NIESŁYSZĄCYMI
11.1 Przeciwwskazania i zalecenia podczas prowadzenia zajęć korekcyjnych Z niewidomymi lub niesłyszącymi.
12. METODYKA POSTĘPOWANIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNEGO W WADACH W PŁASZCZYŹNIE STRZAŁKOWEJ
12.1 Postępowanie korekcyjne przy plecach okrągłych
12.2 Postępowanie korekcyjne w plecach wklęsłych
12.3 Postępowanie korekcyjne przy plecach płaskich
13. METODYKA POSTĘPOWANIA KOREKCYJNEGO W WADACH W PŁASZCZYŹNIE CZOŁOWEJ
14. METODYKA POSTĘPOWANIA KOREKCYJNEGO W WADACH STÓP I KOLAN
15. PRZYKŁADOWE KONSPEKTY W KOREKCJI WAD POSTAWY DZIECI I MŁODZIEŻY NIEWIDOMEJ I NIESŁYSZACEJ
15. 1 Konspekt lekcyjny
16. PŁYWANIE KOREKCYJNE I ĆWICZENIA W WODZIE
BIBLIOGRAFIA
Książka
-
ISBN:
83-87478-88-1
-
Autor:
Anna Zwierzchowska,Krystyna Gawlik
Inne tytuły z tej serii:
Wady postawy i stóp u dzieci
50,21
PLN
Gimnastyka przedszkolaka
44,00
PLN
Atlas ćwiczeń korekcyjnych
91,00
PLN
Charakterystyka wad postawy ciała Diagnoza, kompensacja i korekcja
44,30
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Muzyka w gimnastyce
25,20
PLN
Integracja sensoryczna na co dzień
52,60
PLN