-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.SportWin
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupione na jednorodnej tematyce - działaniach public relations w sporcie.
Wysoko należy ocenić to, że poszczególne części pracy zostały przygotowane przez specjalistów, zajmujących się poszczególnymi narzędziami public relations, a przy tym związanych ze sferą sportu. Fakt, że autorzy przygotowali rozdziały według planu, dodatkowo podnosi wartość publikacji. Zaletą niniejszej publikacji są zawarte w niej praktyczne studia przypadku.
Mogę z pełnym przekonaniem polecić tę publikację osobom zajmującym się na co dzień sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem. Prof. dr hab. Henryk Mruk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Spis treści
1. Marketing sportowy a PRStanisław Pogorzelski
2. Relacje z mediami w marketingu sportowym
dr Jacek Trębecki
3. Narzędzia komunikowania z mediami
Piotr Broniatowski
4. Relacje z mediami elektronicznymi
Paulina Popek
5. Personal PR, czyli kreowanie wizerunku sportowca
dr Anna Adamus-Matuszyńska
6. Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej
dr Waldemar Rydzak
7. CSR w sporcie
Krzysztof Kropielnicki
8. Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Arkadiusz Żmudziński
9. Sport w kształtowaniu wizerunku miast
Piotr Matecki
10. Badanie efektów działań PR w sporcie
dr Dariusz Tworzydło
11. Internet public relations w sporcie
dr Monika Kaczmarek-Śliwińska
Materiały dodatkowe
12. CSR w niemieckich przedsiębiorstwach sportowych
Artur Grabowski
13. Imprezy jeździeckie w Polsce jako forma komunikacji w Public Relations
dr Szymon Tarant
14. Promocja żeglarstwa jako narzędzia promocyjnego Gdyni
Mikołaj Lipiński
15. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w klubie piłkarskim
Kinga Szkutnik
16. Biegi z historią w tle - wartość dodana imprez sportowych
Mariusz Kulikowski
17. Sportowa organizacja non-profit a komunikowanie wartości
Grażyna Rzepka
Książka
-
ISBN:
978-83-929353-1-5
-
Autor:
Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2010
-
Format:
170 x 240
-
Liczba stron:
327
-
Oprawa:
miękka