Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Waga produktu: 0.44 kg
EAN: 9788392935346
Wysyłka od: 9.90 PLN
Wydawca: SportWin

Publikacja jest dziełem zbiorczym, składającym się z 21 artykułów skupionych wokół kwestii marketingu sportowego i sponsoringu. Nie budzi ona zastrzeżeń zarówno pod względem zawartości merytorycznej, jak i kolejności przedstawionych artykułów. Opracowanie pozwoli czytelnikowi na wdrożenie się w tematykę marketingu sportowego. Lektura publikacji będzie wartościowa zarówno dla pracowników naukowych, jak i dla profesjonalistów zajmujących się marketingiem w sporcie – recenzja autorstwa prof. nadzw. dr hab. Waldemara Moski, Rektora Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku.

Spis treści:

Wprowadzenie
SPONSORING
Sponsoring sportowy – współczesne trendy i wyzwania
Piotr Matecki

Nowoczesny sponsoring sportu na przykładzie działalności klubów niemieckiej 1. Bundesligi
Artur Grabowski

Sponsoring sportów niszowych
Iga Anna Ignaczak

Kiedy inicjatywa wychodzi od sponsora. Sponsoring tytularny Nice Polskiej Ligi Żużlowej w latach 2014 - 2017
Wojciech Jankowski

Kobiety & Sport – potencjał promocyjny i sponsoringowy na zatłoczonym rynku
Dorian Patynowski

Kibice w projektach sponsoringowych – czego oczekują od sponsorów?
Aleksandra Marciniak

Crowdfunding w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna” przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk
Małgorzata Ciszewska i Justyna Gdowska

PR I MARKETING
Jak zmienić kibica w klienta, by pozostał kibicem?
Paweł Chmielowski

Kibic oczekuje więcej! Komunikacyjne wyzwania klubów, organizacji i sponsorów w obliczu nowych trendów w konsumpcji przekazów medialnych
Damian Podawca

Wyróżnij się albo zgiń – analiza charakterystycznych sposobów budowania i promocji marki w świecie sportu
Karol Tatar

Nowe pokolenie i nowy model konsumpcji na rynku sportowym
Jan Chłapowski

Internacjonalizacja na rynku marketingu sportowego. Analiza sposobów budowania marki na rynkach zagranicznych
Karol Tatar

Krytyczna analiza zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie RKS Raków Częstochowa
Sławomir Kowalski

Rola działań z zakresu CSR w profesjonalnych klubach piłkarskich. Analiza europejskich trendów
Zuzanna Walczak

Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej zastosowanie przez częstochowskie kluby sportowe
Adam Zajączkowski

Produkt poszerzony i komplementarny na przykładzie ENEA Bydgoszcz Triathlon i ENEA Ironman 70.3 Gdynia
Mateusz Tomanek
ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA SPORTU
Jak skutecznie poszukiwać i rekrutować specjalistów dla polskich organizacji sportowych?
Maja Gojtowska, Waldemar Gojtowski

Aktualne trendy w sektorze usług turystycznych, rekreacyjnych i sportowych w ujęciu socjologicznym i marketingowym
Michał Kober

Kapitał społeczny w akademiach piłkarskich
Piotr Broniatowski

Budowa silnych sekcji sportowych na przykładzie Sekcji Lekkiej Atletyki oraz Pływania Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin
Rafał Walczak

Rozwój dyscypliny i nowe możliwości – podejście biznesowe na przykładzie koszykówki oraz nurtu „3 na 3”
Patrycja Gulak-Lipka

Parametry

  • Tytuł: 

    Marketing i sponsoring w biznesie sportowym

  • ISBN: 

    9788392935346

  • Autor: 

    Piotr Godlewski, Piotr Matecki

  • Rok wydania: 

    2018

  • Numer wydania: 

    1

  • Liczba stron: 

    376

  • Szerokość produktu: 

    14.5

  • Wysokość produktu: 

    20.5

  • Okładka: 

    miękka

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...

aaa ssss