Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Waga produktu: 0.34 kg
EAN: 9788392935322
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: SportWin

Kolejne wydanie z serii najważniejszych w branży monografii. Polscy eksperci ds. marketingu traktują w niej m.in. o wizerunku sportowym, sponsoringu i kreowaniu marki sportowej.

„Światowa literatura dotycząca marketingu sportowego jest coraz liczniejsza, jednakże na krajowym rynku wydawniczym wartościowe publikacje nadal są w deficycie. Dobrze więc się stało, że zainteresowani w tej branży otrzymają kolejną specjalistyczną publikację. Do przygotowania poszczególnych rozdziałów monografii zaproszono w większości praktyków działających w dziedzinie marketingu sportowego. Reprezentują oni różne specjalności i zawody, są wśród nich też typowi praktycy biznesu sportowego, którzy – co bardzo istotne – potrafią przekazać swoją wiedzę z uwzględnieniem teorii. W monografii umieszczone są także prace teoretyczne przedstawicieli środowisk naukowych z zakresu ekonomii, badaczy zagadnień związanych z szeroko rozumianym marketingiem sportowym” – frag. Wstępu do „Marketing sportowy. Wyzwania i możliwości” autorstwa dr hab. Piotra Godlewskiego.

Spis treści:

Wstęp
Dr hab. Piotr Godlewski

Ekonomia behawioralna a marketing sportowy
Prof. Dr hab. Henryk Mruk

Jak znaleźć idealnego partnera: nowe zasady identyfikacji właściwego partnera we współczesnym otoczeniu sponsorskim
Jackie Fast

Aktywacja kibiców online w nowoczesnym sponsoringu
Jan Chłapowski

Media społecznościowe jako kanał komunikacyjny klubów sportowych
Urszula Piętka, Adam Skrzypek

Komunikacja imprez biegowych w social media
Hanna Mysiorska

Komunikacja marketingowa w branży zakładów sportowych
Stanisław Pogorzelski

Wpływ nowych technologii na personalizację komunikatu reklamowego jako trend w marketingu sportowym
Tomasz Orzechowski

PR dla sportów selektywnych w oparciu o studium przypadku: golf, koszykówka, żeglarstwo oceaniczne
Bartosz Sosnówka

Działania promocyjno-marketingowe meczów niemieckiej ekstraklasy koszykarskiej na przykładzie Fraport Skyliners i Bayernu Monachium, czołowych klubów BEKO Basketball-Bundesligi – studium przypadku
Damian Juszczyk

„Więcej niż siatkówka, więcej niż pasja” – kreowanie marki sportowej na przykładzie PGE Skry Bełchatów
Tomasz Koprowki

Działalność SPR Wisła Płock w zakresie społecznej odpowiedzialności klubu i jej związki z popularnością wśród interesariuszy
Piotr Robert Raczkowski, Arkadiusz Lewandowski

Proces ubiegania się o prawo do organizacji najważniejszych imprez sportowych. Jak osiągnąć poziom olimpijski i dobrze zainwestować?
Bettina Kuperman

Rozwój infrastruktury sportowej i jej wpływ na poziom atrakcyjności turystycznej Częstochowy
Adam Zajączkowski

Sport lokalny – miejsce dla biznesu
Aleksandra Gołdyys, Maria Szymborska

Wyróżnij się albo zgiń
Ireneusz Maciej Zmora

Zarządzanie i komercjalizacja hal widowiskowo-sportowych w Polsce
Piotr Matecki

Książka

  • ISBN: 

    978-83-929353-2-2

  • Redaktor: 

    Piotr Godlewski, Piotr Matecki

  • Wydanie: 

    1

  • Rok wydania: 

    2016

  • Format: 

    145 x 205

  • Liczba stron: 

    270

  • Oprawa: 

    miękka

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss