-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.SportWin
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kolejne wydanie z serii najważniejszych w branży monografii. Polscy eksperci ds. marketingu traktują w niej m.in. o wizerunku sportowym, sponsoringu i kreowaniu marki sportowej.
„Światowa literatura dotycząca marketingu sportowego jest coraz liczniejsza, jednakże na krajowym rynku wydawniczym wartościowe publikacje nadal są w deficycie. Dobrze więc się stało, że zainteresowani w tej branży otrzymają kolejną specjalistyczną publikację. Do przygotowania poszczególnych rozdziałów monografii zaproszono w większości praktyków działających w dziedzinie marketingu sportowego. Reprezentują oni różne specjalności i zawody, są wśród nich też typowi praktycy biznesu sportowego, którzy – co bardzo istotne – potrafią przekazać swoją wiedzę z uwzględnieniem teorii. W monografii umieszczone są także prace teoretyczne przedstawicieli środowisk naukowych z zakresu ekonomii, badaczy zagadnień związanych z szeroko rozumianym marketingiem sportowym” – frag. Wstępu do „Marketing sportowy. Wyzwania i możliwości” autorstwa dr hab. Piotra Godlewskiego.
Spis treści:
Wstęp
Dr hab. Piotr Godlewski
Ekonomia behawioralna a marketing sportowy
Prof. Dr hab. Henryk Mruk
Jak znaleźć idealnego partnera: nowe zasady identyfikacji właściwego partnera we współczesnym otoczeniu sponsorskim
Jackie Fast
Aktywacja kibiców online w nowoczesnym sponsoringu
Jan Chłapowski
Media społecznościowe jako kanał komunikacyjny klubów sportowych
Urszula Piętka, Adam Skrzypek
Komunikacja imprez biegowych w social media
Hanna Mysiorska
Komunikacja marketingowa w branży zakładów sportowych
Stanisław Pogorzelski
Wpływ nowych technologii na personalizację komunikatu reklamowego jako trend w marketingu sportowym
Tomasz Orzechowski
PR dla sportów selektywnych w oparciu o studium przypadku: golf, koszykówka, żeglarstwo oceaniczne
Bartosz Sosnówka
Działania promocyjno-marketingowe meczów niemieckiej ekstraklasy koszykarskiej na przykładzie Fraport Skyliners i Bayernu Monachium, czołowych klubów BEKO Basketball-Bundesligi – studium przypadku
Damian Juszczyk
„Więcej niż siatkówka, więcej niż pasja” – kreowanie marki sportowej na przykładzie PGE Skry Bełchatów
Tomasz Koprowki
Działalność SPR Wisła Płock w zakresie społecznej odpowiedzialności klubu i jej związki z popularnością wśród interesariuszy
Piotr Robert Raczkowski, Arkadiusz Lewandowski
Proces ubiegania się o prawo do organizacji najważniejszych imprez sportowych. Jak osiągnąć poziom olimpijski i dobrze zainwestować?
Bettina Kuperman
Rozwój infrastruktury sportowej i jej wpływ na poziom atrakcyjności turystycznej Częstochowy
Adam Zajączkowski
Sport lokalny – miejsce dla biznesu
Aleksandra Gołdyys, Maria Szymborska
Wyróżnij się albo zgiń
Ireneusz Maciej Zmora
Zarządzanie i komercjalizacja hal widowiskowo-sportowych w Polsce
Piotr Matecki
Książka
-
ISBN:
978-83-929353-2-2
-
Redaktor:
Piotr Godlewski, Piotr Matecki
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2016
-
Format:
145 x 205
-
Liczba stron:
270
-
Oprawa:
miękka