To najnowsza publikacja dotycząca pilotażu wycieczek krajowych i zagranicznych.
Główną zaletą Podręcznika jest PRAKTYCZNY opis obsługi poszczególnych etapów imprezy turystycznej.
Od momentu przygotowania, poprzez jej realizację aż do zakończenia i rozliczenia wycieczki.
NOWOŚCIĄ w literaturze przedmiotu są informacje dotyczące międzynarodowych standardów pilotażu i przewodnictwa turystycznego.
Podręcznik przeznaczony jest dla adeptów zawodu i może być wykorzystywany podczas kursów dla kandydatów na pilotów wycieczek.
Z kolei osoby już pracujące w zawodzie znajdą w Podręczniku wiele wskazówek, w jaki sposób udoskonalić swój warsztat pracy.
Wiele ze schematów postępowania może być dużą nowością w branży.
Podręcznik składa się z 12 rozdziałów:
Jak zostać pilotem wycieczek?
Jak przygotować się do obsługi imprezy turystycznej?
Jak obsługiwać imprezy autokarowe?
Jak obsługiwać imprezy lotnicze?
Jak wygląda logistyka w podróży?
Jak zakwaterować grupę?
Jak zorganizować dzień zwiedzania?
Jak wygląda techniczna strona pilotażu?
Jak przekazywać wiadomości, aby turyści słuchali?
Jak budować swój autorytet?
Jak zachowywać się w sytuacjach trudnych, nagłych i awaryjnych?
Jak zakończyć i rozliczyć wycieczkę?
Główną zaletą Podręcznika jest PRAKTYCZNY opis obsługi poszczególnych etapów imprezy turystycznej.
Od momentu przygotowania, poprzez jej realizację aż do zakończenia i rozliczenia wycieczki.
NOWOŚCIĄ w literaturze przedmiotu są informacje dotyczące międzynarodowych standardów pilotażu i przewodnictwa turystycznego.
Podręcznik przeznaczony jest dla adeptów zawodu i może być wykorzystywany podczas kursów dla kandydatów na pilotów wycieczek.
Z kolei osoby już pracujące w zawodzie znajdą w Podręczniku wiele wskazówek, w jaki sposób udoskonalić swój warsztat pracy.
Wiele ze schematów postępowania może być dużą nowością w branży.
Podręcznik składa się z 12 rozdziałów:
Jak zostać pilotem wycieczek?
Jak przygotować się do obsługi imprezy turystycznej?
Jak obsługiwać imprezy autokarowe?
Jak obsługiwać imprezy lotnicze?
Jak wygląda logistyka w podróży?
Jak zakwaterować grupę?
Jak zorganizować dzień zwiedzania?
Jak wygląda techniczna strona pilotażu?
Jak przekazywać wiadomości, aby turyści słuchali?
Jak budować swój autorytet?
Jak zachowywać się w sytuacjach trudnych, nagłych i awaryjnych?
Jak zakończyć i rozliczyć wycieczkę?
Książka
-
ISBN:
978-83-943192-0-5
-
Autor:
Radosław Szafranowicz-Małozięć
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2015
-
Liczba stron:
0
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Polska Atlas turystyki wiejskiej 2010/2011
12,76
PLN
42,53 PLN
Oszczędzasz 29.77 PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Transformacje prawa turystycznego
6,90
PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
8,00
PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Wpływ uprawiania turystyki kwalifikowanej przez ludzi dorosłych na ich sprawność motoryczną
24,00
PLN
38,00 PLN
Oszczędzasz 14.00 PLN