W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
Spis treści
1. Klasyfikacje usług rekreacyjnych i strategii ich rozwoju
2. Wartość klienta w usługach rekreacyjnych instrumenty diagnozy
3. Kreowanie i udostępnianie usług fitness jako produktu
4. Kreowanie i udostępnianie usług wellness jako produktu
5. Kreowanie i udostępnianie sportu dla wszystkich jako usługi rekreacyjnej