Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: , Panasiuk Aleksander
Waga produktu: 0.570 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
EAN: 9788301173074
Wysyłka od: 9.90 PLN
Wydawca: PWN


Warszawa 2013, wydanie 1, format 168 x 238, objętość 382str., oprawa miękka

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:

· podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,

· rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,

· zachowania klientów na tym rynku,

· elementy marketingu-mix (5P),

· marketing terytorialny w turystyce,

· markowy produkt turystyczny,

· nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,

· marketing relacji w turystyce i rekreacji,

· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.

Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.

Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-01-17307-4

  • Redaktor: 

    Panasiuk Aleksander

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...

aaa ssss