Kraków 2004, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 240 str., oprawa miękka
Książka zawiera w części 1 kompleksowe ujecie problematyki promocji i jej instrumentów − m.in. reklamy, public relations, itp. Omówiono organizację
i finansowanie promocji w Polsce i wybranych krajach Europy.
Dokładnie scharakteryzowano wybrane narzędzia promocji odnoszą je do działalności
w turystyce − tj. media, wydawnictwa, Tagi i warsztaty. W części 2 przedstawiono system informacji turystycznej w Polsce oraz organizacje i funkcjonowanie jednostek systemu it (centrum, punkt it). Publikacja przydatna dla studentów i słuchaczy studiów policealnych kształcących się w zakresie turystyki, pracowników biur turystycznych, obiektów noclegowych, turystycznej administracji rządowej i samorządowej.
Spis treści
OD AUTORÓWCZĘŚĆ l. PROMOCJA TURYSTYCZNA
1. GOSPODARKA TURYSTYCZNA l JEJ MARKETING
1.1. Trendy w podaży i popycie turystycznym
1.2. Planowanie marketingowe w gospodarce turystycznej.
1.3. Metody oceny produktu
1.4. Pozycjonowanie produktu
1.5. Strategia marki turystycznej miejsca docelowego
2. PROMOCJA - CECHY l ZADANIA
3. PODSTAWOWE INSTRUMENTY PROMOCJI
3.1. Reklama
3.2. Public Relations
3.3. Promocja sprzedaży
3.4. Sprzedaż osobista
3.5. Marketing bezpośredni
4. ORGANIZACJA PROMOCJI MIEJSCA DOCELOWEGO
4.1. Organizacja i finansowanie promocji za granicą
4.2. Polska Organizacja Turystyczna
5. WYBRANE ŚRODKI PROMOCJI
5.1. Media
5.2. Wydawnictwa
5.3. Targi turystyczne i warsztaty robocze
5.3.1. Targi turystyczne
5.3.2. Warsztaty ( "Work Shop")
5.4. Prezentacje i imprezy Public Relations (Event)
5.5. Podróż studyjna (StudyTour)
6. PLAN MEDIALNY - BUDŻET PROMOCYJNY
7. OCENA SKUTECZNOŚCI l EFEKTYWNOŚCI PROMOCJI
CZĘŚĆ II. INFORMACJA TURYSTYCZNA
1.POJĘCIE INFORMACJI, JEJ CECHY l SKUTECZNOŚĆ
2. KSZTAŁTOWANIE SIĘ SYSTEMU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ W POLSCE, EWO
Książka
-
ISBN:
83-915010-4-3
-
Autor:
Zygmunt Kruczek,Bartłomiej Walas