-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Proksenia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2004, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 260 str., oprawa miękka
Zawiera rozdziały − "Albergologia" czyli wiedza o hotelarstwie, Etyka w hotelarstwie; Krótka historia hotelarstwa. Rys historyczny; kształtowania się usług i pojęć hotelarskich; Rady dotyczące sprzedaży usług hotelarskich. Kilka słów o usłudze hotelarskiej; Jakość − analiza i kryteria − trochę teorii Sposób obiektywizacji oceny jakości usługi hotelarskiej; Terminologia ISO 8402; kategoryzacja i standaryzacja
w polskim hotelarstwie; Funkcjonowanie i procedury służb hotelowych (recepcji, służby pięter). Bardzo ważna osoba w hotelu − VIP; Śniadania hotelowe; Wybrane terminy
i definicje stosowane w hotelarstwie. W aneksie załączniki − Zasady arbitrażu IHA/UFTAA, Konwencja o odpowiedzialnośc, regulamin hotelowy, fragmenty ustawy
o usługach turystycznych, rozporządzenia, regulaminy hotelowe oraz statuty PIH i PZH.
Spis treści
"Albergologia", czyli wiedza o hotelarstwie.Etyka w hotelarstwie
Krótka historia hotelarstwa. Rys historyczny kształtowania się usług i pojęć hotelarskich
Baza noclegowa w Polsce i jej rozwój na tle turystyki.
Krótki poradnik dla starających się o dofinansowanie działań w turystya Użyteczne adresy
Rady dotyczące sprzedaży usług hotelarskich, Kilka słów o usłudze hotelarskiej., Jakość - analiza i kryteria - trochę teorii., Sposób obiektywizacji oceny jakości usługi hotelarskiej. Terminologia ISO 8402.
Jak rodziła się kategoryzacja i standaryzacja w polskim hotelarstwie
Funkcjonowanie i procedury służb hotelowych
Funkcjonowanie oraz procedury recepcji hotelowej.
Funkcjonowanie oraz procedury organizacji pracy hotelowej służby pięter
Bardzo ważna osoba w hotelu - VIP.
Śniadania hotelowe.
Wybrane terminy i definicje stosowane w hotelarstwie.
Zalecana literatura
Załączniki.
Praktyczny Kodeks Postępowania
Zasady arbitrażu IHA/UFTAA.
Konwencja o odpowiedzialności osób utrzymujących hotele za rzeczy wniesione przez gości hotelowych. Regulamin hotelowy Dyrektywa Rady o podróżach, wycieczkach turystycznych i wakacjach sprzedawanych w formie pakietu usług
Zalecenie Rady dotyczące bezpieczeństwa pożarowego w istniejących hotelach Ustawa z 5 marca 2004 r. o zmianie ustawy o usługach turystycznych oraz o zmianie ustawy - Kodeks wykroczeń
Decyzja komisji w sprawie procedur wprowadzania w życie dyrektywy Rady 95/57/WE - w sprawie zbierania informacji statystycznych w dziedzinie turystyki.
Wyciąg z ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r.
Ustawa z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Narodowy program przygotowania do członkostwa w Unii Europejskiej.
Statut Polskiej Izby Hotelarstwa
Statut Polskiego Zrzeszenia Hoteli
Zakończenie
Schlussbemerkungen.
Conclusion
Książka
-
ISBN:
83-915010-9-4
-
Autor:
Jakub Adamowicz,Grzegorz Wolak