Model: 605
Waga produktu: 0.470 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: AWF Poznań

Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii Tworzenie stosunku człowieka do ciała i zdrowia
Poznań 2006. Wyd. 1, format 165 x 235, objętość 268 str., oprawa miękka

Podjęte w pracy rozważania na temat nowoczesnych sposobów uczenia się i nauczania odniesiono do procesu kształtowania się świadomości i zachowań człowieka wobec ciała i zdrowia Książka kreuje nowe spojrzenie na edukację fizyczną

Spis treści

WPROWADZENIE
1. PRYNCYPIA EDUKACJI FIZYCZNEJ I ZDROWOTNEJ
1.1. Wyzwania ciała wobec edukacji fizycznej
1.2. Wyzwania zdrowia wobec edukacji fizycznej
1.3. Ogólnopedagogiczny potencjał edukacji fizycznej
1.4. Pryncypia edukacji fizycznej w kontekście istniejącej tradycji nauczania
1.5. Społeczne konteksty ciała a edukacja fizyczna
1.6. Podsumowanie

2. EDUKACJA FIZYCZNA I TERAPIA ZDROWOTNA – NIEZBĘDNA PŁASZCZYZNA PEDAGOGICZNA
2.1. Tworzenie nawyku dbałości o ciało i zdrowie – potencjalne strategie
2.2. Autorytarna płaszczyzna edukacyjna
2.3. Wybrane koncepcje wychowania antyautorytarnego
2.4. Aksjologiczna refleksja edukacyjna wobec ciała i zdrowia człowieka
2.5. Wybrane teorie socjopsychologiczne jako wsparcie antyautorytarnej koncepcji nauczania i uczenia się .
2.6. Podsumowanie

3. INTERAKTYWNE I WSPÓŁUCZESTNICZĄCE NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ
3.1. Aktywne i współuczestniczące uczenie się - co to takiego, dlaczego taki sposób uczenia się i nauczania jest niezbędny?
3.2. Uczenie przez doświadczanie
3.3. Charakterystyka zajęć typu warsztatowego
3.4. Metody i techniki aktywizujące w toku zajęć warsztatowych
3.5. Ogólna strategia postępowania związana ze stosowaniem interaktywnych procedur nauczania i uczenia się

4. NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ STOSUNKU DO CIAŁA I ZDROWIA - NIEZBĘDNA PŁASZCZYZNA DYDAKTYCZNA
4.1. Ogólna charakterystyka stosowanych metod nauczania
4.2. Kreatywne metody nauczania w tradycji wychowania fizycznego i terapii zdrowotnej 4.3. Koncepcja nauczania: uczenie przez doświadczanie w zastosowaniu do edukacji fizycznej i terapii zdrowotnej
4.4. Lekcja wychowania fizycznego jako zajęcia interaktywne
4.5. Nauczanie i uczenie się stosunku do ciała i zdrowia w placówce medycznej
4.6. Projektowanie zmian w zachowaniach wobec ciała i zdrowia
4.7. Istota nowoczesnego nauczania (dydaktyki) - podsumowanie

5. PODSUMOWANIE
ANEKS
LITERATURA PRZEDMIOTU
SUMMARY


Książka

  • ISBN: 

    83-88923-74-9

  • Autor: 

    Andrzej Krawański

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...