-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Uniwersytet Rzeszowski
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Mnogość treści rozwiązań metodycznych zawartych w podręczniku w różnych zakresach wpływa na kształtowanie pozytywnych postaw wobec całożyciowej aktywności fizycznej i wobec wzajemnych interakcji osobowościowych. Niezależnie od powyższych pozytywnych opinii w zakresie realizacji różnorodnych celów szkolnego wychowania fizycznego podkreślenia wymaga też dobór aktów prawnych i literatury, przygotowanie propozycji szczegółowych planów pracy dydaktyczno-wychowawczej dla wszystkich klas szkoły podstawowej z uwzględnieniem efektów kształcenia (ich symboli) zapisanych w nowej podstawie programowej wychowania fizycznego oraz kompleksowe przedstawienie celów operacyjnych każdej lekcji wychowania fizycznego w ciągu ośmiu lat nauki szkolnej. Książka będzie bardzo pomocnym narzędziem w kształceniu studentów kierunku „wychowanie fizyczne" oraz przyczyni się do poszerzenia warsztatu metodyczno-praktycznego nauczycieli już pracujących.
Z recenzji dra hab. Władysława Pańczyka, prof. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu
Spis treści:
Wstęp 7
1. Współczesny model programowania i planowania zajęć wychowania fizycznego w szkole 9
2. Podstawa programowa wychowania fizycznego w edukacji wczesnoszkolnej 13
2.1. Treści programu wychowania fizycznego 20
2.2. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie I szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej — 97 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 24
2.3. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie II szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej — 97 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 38
2.4. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie III szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej — 97 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 52
3. Charakterystyka podstawy programowej z wychowania fizycznego w klasach IV—VIII szkoty podstawowej 65
3.1. Treści kształcenia i wychowania fizycznego — wymagania szczegółowe w klasie IV szkoły podstawowej wg podstawy programowej 67
3.2. Treści programu wychowania fizycznego w klasie IV 68
3.3. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie IV szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształce-nia podstawy programowej — 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 75
3.4. Treści kształcenia i wychowania fizycznego — wymagania szczegółowe w klasach V—VI szkoły podstawowej wg podstawy programowej 94
3.5. Treści programu nauczania w klasach V—VI 96
3.6. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie V szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej — 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 103
3.7. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VI szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej — 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 122
3.8. Treści kształcenia i wychowania fizycznego — wymagania szczegółowe w klasach VII—VIII szkoły podstawowej wg podstawy programowej 140
3.9. Treści programu wychowania fizycznego w klasach VII—VIII szkoły podstawowej 142
3.10. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VII szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej — 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 150
3.11. Szczegółowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VIII szkoły podstawowej z uwzględnieniem symboli efektów kształcenia podstawy programowej — 130 godzin lekcyjnych [Warchoł 2018] 168
4. Przedmiotowy system oceniania z wychowania fizycznego 186
4.1. Wymagania szczegółowe — edukacja wczesnoszkolna, klasy I—III szkoły podsta-wowej 188
4.2. Wymagania szczegółowe w klasie IV szkoły podstawowej 189
4.3. Wymagania szczegółowe w klasie V szkoły podstawowej 190
4.4. Wymagania szczegółowe w klasie VI szkoły podstawowej 190
4.5. Wymagania szczegółowe w klasie VII szkoty podstawowej 191
4.6. Wymagania szczegółowe w klasie VIII szkoły podstawowej 193
4.7. Szczegółowe kryteria oceny semestralnej lub rocznej z wychowania fizycznego 194
Bibliografia 204
Streszczenie 206
Abstract 207
Książka
-
ISBN:
978-83-7996-770-4
-
Autor:
Krzysztof Warchoł, Janusz Zieliński
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2020
-
Format:
165 x 235
-
Liczba stron:
207
-
Oprawa:
miękka