Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: , Czubała Anna
Waga produktu: 0.490 kg
EAN: 9788320820379
Wysyłka od: 9.90 PLN
Wydawca: PWE

Wrocław 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-208-2037-9

  • Redaktor: 

    Czubała Anna

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss