-
Zalaczniki bezpieczenstwa
Załczniki do produktuZałaczniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu.
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.WSZiC Wrocław
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wrocław 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 185 str., oprawa miękka
Recenzja wydawnicza (fragmenty):
„Zainteresowanie problematyką sportu wynika z wielu istotnych powodów. Wzrasta poziom wydatków społecznych na produkty sportowe. Nowe technologie umożliwiają transmitowanie widowisk sportowych do niemal wszystkich krajów świata. Organizacje sportowe oraz otaczające je instytucje wymagają nie tylko profesjonalnego zarządzania, ale także stosowania właściwych technik i instrumentów marketingowych. Na polskim rynku wydawniczym pojawiają się opracowania, które przybliżają tematykę zarządzania i marketingu w sporcie. Nie ma wśród nich pracy, która w sposób całościowy byłaby poświęcona produktom sportowym. Lukę tę wypełnia przygotowana przez prof. dr hab. Ryszarda Panfila praca pt. „Produkty sportowe -identyfikacja, rozwój, dystrybucja". Z pełnym zadowoleniem więc można przyjąć oraz poprzeć inicjatywę wydania tej pracy."
„Układ pracy jest spójny logicznie i merytorycznie. Autor odwołuje się do własnych doświadczeń, ciekawych i oryginalnych materiałów wtórnych oraz pierwotnych, a także do właściwie dobranej oraz wykorzystanej literatury przedmiotu. Na bardzo wysoką ocenę zasługuje umiejętność połączenia głębokiej wiedzy o sporcie zagadnieniami zarządzania oraz marketingu. Prezentowane rozwiązania, z krytycznym komentarzem Autora, mogą być niezwykle użyteczne dla odbiorcy pracy. Z uznaniem można napisać także o dostosowaniu metod i narzędzi marketingowych do sportu."
„W podsumowaniu mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że przedstawiona do recenzji praca jest napisana niezwykle ciekawie, profesjonalnie, z odwołaniem do badań, źródeł empirycznych i literaturowych. Do wymienionych już wcześniej zalet pracy można jeszcze dopisać rozważania na temat Internetu i portali społecznościowych, ciekawe i pogłębione analizy sfery fitness oraz oryginalne rozważania na temat cyklu życia dyscyplin sportu.
W opinii recenzenta książka będzie bardzo użyteczna w procesie kształcenia (dla uczniów i studentów) oraz dla rosnącej rzeszy osób zatrudnionych w instytucjach związanych ze sportem."
Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Spis treści
WstępRozdział 1. KLASYFIKACJA PRODUKTÓW SPORTOWYCH
1.1. Pojęcie produktu sportowego
1.2. Klasyfikacja produktów sportowych
Rozdział 2. WYZNACZNIKI PRODUKTU SPORTOWEGO
2.1. Potrzeby personalne i instytucjonalne
2.2. Atrybuty produktu sportowego
2.2.1. Praktyczna użyteczność produktu sportowego
2.2.2. Postrzegana atrakcyjność produktu sportowego
2.2.3. Siła promocji marki sportowej
Rozdział 3. CYKL ŻYCIA PRODUKTU SPORTOWEGO
3.1. Cykl życia dyscypliny sportu
3.2. Cykl życia firm sportowych
3.3. Cykl życia sportowca jako produktu
3.4. Cykl życia marki sportowej
Rozdział 4. SPORT KWALIFIKOWANY JAKO PRODUKT
4.1. Identyfikowanie składników sportu kwalifikowanego jako produktu
4.1.1. Dyscyplina (rodzaj) sportu
4.1.2. Widowisko sportowe
4.1.3. Kompetencje sportowca
4.1.4. Marka firmy sportowej (klubu)
4.2. Rozwój składników sportu kwalifikowanego jako produktu
4.2.1. Kreowanie kompetencji sportowych
4.2.2. Kreowanie wizerunku sportowego
4.2.2.1. Media w kreowaniu wizerunku sportowego
4.3. Dystrybucja składników sportu kwalifikowanego jako produkt
4.3.1. Dystrybucja kompetencji sportowych - transfer kompetencji
4.3.2. Dystrybucja widowiska sportowego
4.3.3. Dystrybucja marki sportowej
Rozdział 5. FITNESS JAKO PRODUKT
5.1. Identyfikacja produktów fitness
5.2. Grupa produktów fitness i wellness
5.3. Rozwój produktów fitness
5.4. Dystrybucja produktów fitness
5.4.1. Kryteria użyteczności i atrakcyjności usług fitness
5.4.2. Coaching w kreowaniu lojalności klienta firmy fitness
Rozdział 6. SPORT DLA WSZYSTKICH JAKO PRODUKT
6.1. Zakres projektów upowszechniających sport dla wszystkich
6.2. Projekty jako metoda dystrybucji sportu dla wszystkich
6.2.1. Projekty rozwijające kompetencje umożliwiające udział w sporcie dla wszystkich
6.2.2. Projekty zwiększające dostęp do sportu
6.2.3. Projekty organizacji eventów sportowych dla wszystkich
6.3. Ewaluacja efektywności projektów rozwijających sport dla wszystkich
6.4. Dystrybucja sportu dla wszystkich jako produktu
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Książka
-
ISBN:
978-83-933918-0-6
-
Autor:
Ryszard Panfil