X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.WSiP
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2009, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękka
W podręczniku wyjaśniono podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa. Sklasyfikowano i scharakteryzowano bazę noclegową, wyposażenie techniczne hotelu oraz rodzaje usług hotelarskich. Omówiono zadania, organizację i technikę pracy recepcji oraz służby parterowej. Ponadto przedstawiono podstawowe wymagania dotyczące kultury i etyki w hotelarstwie. Treść uzupełniają liczne pytania i zadania do samodzielnego wykonania.
Spis treści
OD AUTORAROZDZIAŁ 1. WIADOMOŚCI WSTĘPNE Z ZAKRESU HOTELARSTWA
1.1. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa
1.2. Historyczny rozwój hotelarstwa w Polsce
1.3. Historyczny rozwój hotelarstwa na świecie
1.4. Prekursorzy współczesnego hotelarstwa
1.5. Polskie organizacje hotelarskie
1.5.1. Historia organizacji hotelarskich
1.5.2. Współczesne organizacje hotelarskie
1.5.3. Krajowe stowarzyszenia branżowe
1.6. Międzynarodowe organizacje hotelarskie
ROZDZIAŁ 2. TURYSTYCZNA BAZA NOCLEGOWA
2.1. Najważniejsze przepisy prawne dotyczące hotelarstwa
2.2. Klasyfikacja obiektów noclegowych
2.3. Rodzaje obiektów hotelarskich
2.4. Hotelarstwo jako dział gospodarki
2.5. Kierunki rozwoju hotelarstwa polskiego i światowego
2.6. Gestorzy bazy noclegowej
2.7. Struktury organizacyjno-funkcjonalne w hotelarstwie
2.8. Współczesne systemy i łańcuchy hotelowe
ROZDZIAŁ 3. STANDARYZACJA OBIEKTÓW HOTELARSKICH
3.1. Podstawowe pojęcia dotyczące standaryzacji
3.2. Wymagania kategoryzacyjne bazy hotelarskiej
3.3. Rekomendacja obiektów hotelarskich
3.4. Zastosowanie norm ISO dotyczących jakości usług w obiektach
hotelarskich
3.5. Kontrola jakości żywności - analiza ryzyka i krytyczny
punkt kontrolny (HACCP)
ROZDZIAŁ 4. USŁUGI HOTELARSKIE
4.1. Definicje podstawowe
4.2. Cechy usług hotelarskich
4.3. Podział usług hotelarskich. Usługi podstawowe i dodatkowe w różnych
rodzajach obiektów hotelarskich
4.4. Usługi hotelarskie świadczone w zespołach wielofunkcyjnych
Usługi hotelarskie w środkach transportu oraz w innych rodzajach
bazy noclegowej
Książka
-
ISBN:
978-83-02-10747-4
-
Autor:
Tadeusz Tulibacki
Inne tytuły z tej serii:
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN