Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Adam Stefański,
Waga produktu: 0.450 kg
Wysyłka od: 10.50 PLN
Wydawca: Rea


Warszawa 2009, wyd. 1, format 165 x235, objętość 210 str., oprawa miękka

Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.

Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:

● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;

● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);

● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;

● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;

● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;

● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.

Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7544-149-9

  • Autor: 

    Adam Stefański

Inne tytuły z tej serii: