Gdańsk 2007, wyd 1, Format 205 x 275, objętość 720 str., oprawa twarda
Jeden z nielicznych na naszym rynku podręczników podstawowego kursu mikroekonomii. Autor, chcąc ukazać potęgę i uniwersalność ekonomicznego sposobu myślenia, osadził je wśród różnorodnych przykładów i zastosowań, z których wiele dotyczy sytuacji dobrze znanych studentom z ich własnych doświadczeń.
Książka
-
ISBN:
978-83-600-8369-7
-
Autor:
Robert Frank
Inne tytuły z tej serii:
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN