Gdańsk 2006, wyd 1, Format 170 x 240, objętość 674 str., oprawa twarda
"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego
Książka
-
ISBN:
83-89574-76-4
-
Autor:
Andrzej Falkowski,Wojciech Cwalina
Inne tytuły z tej serii:
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN