Gdańsk 2007, wyd 1, Format 170 x 240, objętość 180 str., oprawa twarda
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię?
Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Książka
-
ISBN:
978-83-7489-107-3
-
Autor:
Roman Rojek
Inne tytuły z tej serii:
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Transformacje prawa turystycznego
6,90
PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN